Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will
    Duntoffla skrev 2009-07-21 20:06:10 följande:
    Hallo girls!Hemma igen efter en heldag på stan. Det har shoppat lite smått och gått samt en fin Lovelier Knit på Mathilde. Vi missförstod nog varann igår då jag trodde att det var Lovely Knit de hade i butiken. Hur som helst så passade jag på att köpa den randiga i alla fall. Så jakten på Lovely Knit i storlek 2 fortsätter Var inne på OM-butiken där rosa Lovely Knit med rosa knytband fanns men jag blev inte helfrälst i den. Något jag däremot blev KÄR i är Chocolate Indy dress. Guuuuud, vad jag vill ha! Tom sambon tyckte den var helfin och gillade butiken (för att han blev serverad espresso medan jag provade )Sååå...nu till min fråga...Indy dressen är rätt nyutkommen va? Finns den på rea?Annars har det shoppats lite budget på H&M. Hittade ett par ljusa jeansleggings som jag tror blir toppen till mina tunikor. De är asfula upptill men jag kommer ju ändå inte visa ändan i dem Kikar lite i era bloggar och attans vad fin den svart/vit/orange? tunikan är! En tjej på mitt jobb har en likadan och jag har många gånger beundrat den.Oj, vilket långt inlägg! Sorry
    Indy är från Pre Fall kollektionen (den nyaste) så finns inte på rea. Kul med dina nya inköp!
  • Audrey Will
    Pink, en av mina favvo gärger
    Den är fin!! Jag tror jag är på jakt efter en rose.. har en ljusböå redan, men den är lite för stor..
  • Audrey Will
    Audrey Will skrev 2009-07-21 20:16:09 följande:
    Den är fin!! Jag tror jag är på jakt efter en rose.. har en ljusböå redan, men den är lite för stor..
    Ljusblå ..
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-21 21:06:20 följande:
    Ha! Knew it!!!!! Det måste varit nån i samma serie som Bina hittade.
    Hur lyckades/orkade du leta upp det inlägget? Du borde jobba på Säpo.
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-21 21:40:34 följande:
    Fast Siabellon brukar reta mig för mitt minne för lagersaldon och inlägg. Fattar bara att jag inte kan komma ihåg något som gäller mig själv och mitt liv.
    Eller hur.. man minns vad en bunt människor på ett internetforum har köpt för OM-plagg och från vilken shop - men det är stört omöjligt att komma ihåg en liter mjölk och 2 bananer när man står på mataffären!
  • Audrey Will

Hej tjejs! Vad finklädda ni är idag!
    Har fått hem min Spoiler underskjol - funkar döbra som boobtop på mig! *nöjd*
    Liten fråga, har de ingen OM-logga i nederkant??

• Audrey Will
    Audrey Will skrev 2009-07-22 11:09:56 följande:
    Hej tjejs! Vad finklädda ni är idag! Har fått hem min Spoiler underskjol - funkar döbra som boobtop på mig! *nöjd*Liten fråga, har de ingen OM-logga i nederkant??
    Kjol.. inte skjol
  • Audrey Will
    Mabimao skrev 2009-07-22 21:21:01 följande:
    Vad tror ni om detta? Vive la France kollektion skulle det vara. Kopia? Kan det finnas jackor av gamla kollektioner kvar? Närfrån är den kollektionen?www.blocket.se/halland/Odd_molly_hostjacka_ny...
    Vive La Difference heter väl kollektionen? Har aldrig sett/hört talas om kopior på så gamla plagg. Och hon har fler storlekar står det.. hmm. Intressant.
  • Audrey Will

Peak - Åååh vilket kalaspaket du fått från Deutschland! Jag dreglar vid tanken att klicka hem ett sånt maffo-paket! Kul!!

Kajsan - Grattis till ditt vrakfynd av Berrysen! Håller med, powder är den finaste färgen. Suktar redan efter en FoL i powder också, trots att jag nyligen inhandlat en i vitt. Man är aldrig nöjd.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna