Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

Godnatt från mig med!

• Audrey Will

Hasbeens är verkligen dösnygga, men big no no för mig.. hade blivit längre än lyktstolparna Klapprar de inte väldigt när man går förresten?

• Audrey Will

Fields of Lace har anlänt! *förälskad*

PPP - Kobjällra

• Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 12:11:30 följande:
    Har insett att jag har köpt för stor FoL (Fields of Lace). Märkte inte ens att det satt ett blixtlås i sidan förrän någon i tråden nämnde det. Borde ha tagit en 3a för nu får jag värsta turnyren på rumpan och för en med mycket "junk in the trunk" behövs lixom inte det ovanpå.*plingeplong* Ps. klart du ska tjacka både en spoiler underdress och en private. Funkar till det mesta.
    Ja den är verkligen rymlig - glad jag bara tog en 2:a, annars hade jag drunknat i den. Har de 3:a kvar på Mathilde (va det du köpte den va?) så du kan byta tror du?

Min käre far var här när Fieldsen anlände och jag drog på mig den direkt.
    -"Är det In Wear"? frågade han. (Ica Maxis eget klädmärke, det enda han kan )
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 13:06:06 följande:
    Ica Maxi Bra idé. De har inte bytesrätt på rean men de brukar ju vara grymt flexibla. Ska testa.
    Det borde ju verkligen inte vara några problem att bara byta en storlek.. Hoppas det går!
  • Audrey Will

Ja jisses.. den tyska sidan är ju livsfarlig! Nu ska jag snart åka och hämta ut min Taradiddle från Ajabaja, tjohoo!

Förresten, jag vet att den inte är så poppis, men är det inte lite konstigt att Countrydreams inte fått in ett enda nytt plagg från Pre Fall? Hon skulle ha ett av de största sortimentet sa hon!

• Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 14:47:37 följande:
    Har fått SMS om min livealot och klänning oxå. Hurra! Upphämtning på hemvägen.Sen har jag fått ok från Mathilde att byta min FoL till en 3:a. Gulle dem!!!!
    Åh va bra du fick byta! Och kuuul du fått dina pre fall plagg också, hoppas få se pics i din blogg ikväll!
  • Audrey Will

Hemma med min nya bebis - Taradiddlen! Den är verkligen enormt vacker, helt klart det vackraste OM-plagg jag äger. Utan tvekan den minsta 3:a jag någonsin provat, uppskattar den som en perfekt 38:a, och det är ju litet för en 3:a! Den är som klippt och skuren för mig, tack gode gud jag inte tog en 2:a, hade aldrig gått.
    Det enda som oroar mig en smula är att dragkedjan i sidan är trög som fan. Fastnar hela tiden och man får lirka försiktigt.
    Powder är ju helt klart mörkare i verkligheten än på pressbilderna där den ser så blek ut. Den är som milt gammelrosa.

PPP - ja just det, din kamera är ju på rymmen, synd!! Ska bli kul att höra vad du tycker om Full embroided du beställde, den ser asmysig ut!

Stargirl - Wow vad fin du är i din Superpleated, superfräscht!!

• Audrey Will
    Stargirl skrev 2009-07-14 16:53:06 följande:
    Oj oj...längtar till på fredag att hämta ut min!Men blir orolig....iofs är en 1:a stora på mig men tänk om den inte passar. *snyft* Tiden får visa. Hoppas jag blir lika nöjd som du.
    Men om du beställt 1:a och 1:or vanligtvis är stora på dig tror jag den kommer sitta perfekt!
  • Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 20:22:42 följande:
    Hemma och kär!!! Min chocolate full emb smock dress är såååååååååååååååååå fin. Och min almost blac livealot. JIPPYSKIPPY!!!! Det är då själva f-n att kameran är borta.Var förbi Mathilde och bytte min FoL till en storlek mindre. Vilken skillnad det blev. 15kg lättare när den satt ordentligt. Tyvärr var taggarna borta men det får man väl ta när man fick byta trots rea.Å sen bidde det ett par röda tollor på vägen hem. Inte Hasbeens den här gången utan Scoretts kopior på peeptoe high. Plånboken tackar mig nog för det
    Ååh va roligt!! Visst känner man sig som ett barn på julafton
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna