Odd Molly tråd för oss inbitna
Godnatt från mig med!
Godnatt från mig med!
Hasbeens är verkligen dösnygga, men big no no för mig.. hade blivit längre än lyktstolparna Klapprar de inte väldigt när man går förresten?
Fields of Lace har anlänt! *förälskad*
PPP - Kobjällra
Ja jisses.. den tyska sidan är ju livsfarlig! Nu ska jag snart åka och hämta ut min Taradiddle från Ajabaja, tjohoo!
Förresten, jag vet att den inte är så poppis, men är det inte lite konstigt att Countrydreams inte fått in ett enda nytt plagg från Pre Fall? Hon skulle ha ett av de största sortimentet sa hon!
Hemma med min nya bebis - Taradiddlen! Den är verkligen enormt vacker, helt klart det vackraste OM-plagg jag äger. Utan tvekan den minsta 3:a jag någonsin provat, uppskattar den som en perfekt 38:a, och det är ju litet för en 3:a! Den är som klippt och skuren för mig, tack gode gud jag inte tog en 2:a, hade aldrig gått.
Det enda som oroar mig en smula är att dragkedjan i sidan är trög som fan. Fastnar hela tiden och man får lirka försiktigt.
Powder är ju helt klart mörkare i verkligheten än på pressbilderna där den ser så blek ut. Den är som milt gammelrosa.
PPP - ja just det, din kamera är ju på rymmen, synd!! Ska bli kul att höra vad du tycker om Full embroided du beställde, den ser asmysig ut!
Stargirl - Wow vad fin du är i din Superpleated, superfräscht!!