Inlägg från: Audrey Will |Visa alla inlägg
  • Audrey Will

Odd Molly tråd för oss inbitna

Hej tjejer!

Kikar bara in och vinkar! Åkte iväg på en 1-dags brejk som råkade bli 3-dagars brejk.. skönt! Läser ikapp så gott det går.
    Stargirl - Hur blev din Taradiddle??

• Audrey Will
    Stargirl skrev 2009-07-19 15:02:09 följande:
    Lite OT men har detta hänt er?Förut var jag het gale i barnens kläder. Molo, Katvig, FITN, Ralph Lauren, Nova star, POP osv..... Jag shoppade knappt till mig själv utan bara till barnen. Nu har OM tagit över mitt intresse och jag bryr mig inte om kollektionerna för barnens kläder alls. Köper iofs fortfarande mängder med kläder till barnen men intresset för det har svalnat. Jag har ingen koll på vilka kläder POP har i höstens kollektion eller hur tryckern ser ut hos Molo....jag bara kliver in och shoppar.
    Samma här! Shoppade massor till sonen innan och hade stenkoll på alla webbutikerna. Nu slinker det hem ett o annat Moloplagg från Tradera, och kikar lite i barnbutiker när man är på stan, men knappast med samma entusiasm som förr.
    Tror för min del även det har med att göra att han nu växt förbi det gulliga bebis/toddler stadiet, och är mer jeans & t-shirt kille nu.. Känner jag fyller den garderoben rätt snabbt. (Fast hoppas på syskon snart, så då vaknar väl intresset igen! När det nu blir.)
  • Audrey Will

Jag har med undrat över att CD inte fått in Pre-Fall.. hade inte förvånat mig om det blivit probs. Odd Molly har nog inte så svårt att hitta återförsäljare, tvärtom skulle jag tro. Man får nog sköta sig. Men det kan ju finnas andra anledningar till varför de inte fått in, naturligtvis.

Duntoffla - Ja här ligger också ett och annat i pytteliten storlek och väntar tåligt (sorry OT här med)

• Audrey Will
    Mabimao skrev 2009-07-19 20:59:35 följande:
    Dum fråga....men HUR får ni in glada och sura gubbar????? Jag kan bara välja en som hamnar överst när jag gör inlägg.....(feel free to laugh at me......)
    = : - )
    = : - (
    = : - D
    = : - p
  • Audrey Will
    Audrey Will skrev 2009-07-19 21:04:10 följande:
    = : - ) = : - ( = : - D = : - p
    Fast ta väck = tecknet (vad jag komplicerar det )
  • Audrey Will
    Audrey Will skrev 2009-07-19 21:05:49 följande:
    Fast ta väck = tecknet (vad jag komplicerar det )
    ... och inga mellanslag.. Visst är jag bäst på att lära ut?
  • Audrey Will
    Mabimao skrev 2009-07-19 21:33:03 följande:
    Heeeeeeeeeelt OT (men jag har ju ingen blogg, kanske dags för det) men jag & sonen var på "Hujedamej" föreställning igår, och idag är han på Youtube......

Vilken duktig liten sötnos!
  • Audrey Will

Ullis 10 skrev 2009-07-20 14:29:56 följande:

Hur är robe (marin el turkos) i storlek? Gillar ni den ni som har? Har normalt strl 2..
    Jag har turkos robe i strl.2, tycker den är rätt normal i storlek, inte stor. Älskar min!
  • Audrey Will
    Siabellon skrev 2009-07-20 20:23:13 följande:
    Hej alla!Jag är så sur så jag vet inte vad jag heter! Har försökt lägga in några kort på min blogg på mina senaste köp men det GÅR inte! Telia har fått helfnatt! Har försökt med min andra blogg också där jag tänkte lägga ut kort fr resan men det är lika tji där.Jag som vill visa hur mina kläder sitter. Är lite tveksam på Full Emb:en, om den ska få gå tillbaka och jag tar en Indy istället. Samtidigt är FullEmb mer en slappismodell medan Indyn är mer dressad. PRecis som Taradiddlen. ÅH, jag blir galen och jag ville ha smakråd av er.Ni får mer än gärna kika in hos mig med jämna mellanrum ifall det lyckas. Maken ska försöka med sin dongle eller dingle eller vad 17 det kan heta. Hoppas ni förstår, inte några kroppsdelar alltså utan en sån där internetdingelidong....... Frustrerande hur som helst. Adressen: www.mollyholic.se
    Tänk vad de kan med sina saker, karlarna ! Tack för kvällens gapflabb! Ser framför mig hur din man liksom grenslar över datorn och försöker trycka på rätt knappar
  • Audrey Will

Siabellon - Jag tycker helt ärligt den sitter fint! Vad är det du inte gillar med den? Jag tänker lite likadant att om du byter till en Indy så har du mer 2 finklänningar medans Emb. känns mer vardags och därmed mer användbar.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna