• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • efva

Även Kii skriver att de inte har bytes och ångerrätt på rean. Men mig lurar de inte tyvärr är det kanske andra som blir vilseledda. Dålig stil tycker jag.

• Pokergirl
    efva skrev 2009-06-24 23:31:27 följande:
    Även Kii skriver att de inte har bytes och ångerrätt på rean. Men mig lurar de inte tyvärr är det kanske andra som blir vilseledda. Dålig stil tycker jag.
    Det är riktigt dåligt!
  • Mariajac

Hej! Här är en som alltid läser men aldrig skriver! :)

Fick precis ett mail från Green Apple (amerikansk nätbutik) sär det stod att Helena Christensen ska designa sängkläder för Odd Molly!

Visste jag ingenting om, men det låter ju onekligen intressant! :)

• Puffig Pingla

Sååå, nu har lilla jag som fullkomligt haft tuppjuck på shopping den här veckan, sorterat igenom mina kläder.
    Har ju köpt på mig tre spoiler underkjolar. Jag menar - hur många kan man använda på en gång???? Två var dessutom i samma färg men olika storlekar .
    Nåväl, det finns väl alltid någon på Tradera som vill förbarma sig. Stora spoilers är ju ganska knepiga att få tag på.

Nu ska jag inte shoppa på en månad - Lovar. Scouts honour {#lang_emotions_cheers}

• Toddes fru

Bara en fråga!
    Är det alltså öppet köp enligt lagen även på rea när man handlar på internet?
    Har nämligen beställt en klänning från ajabajakids som jag tror är för liten(har inte hämtat ut den ännu), den var på rea och jag läste på deras sida att det ej var öppet köp på rea bara bytesrätt/tillgodokvitto.
    Dom har inget annat jag vill ha, vad är det för regler som gäller??
    Tacksam för hjälp!

• Kajsan
    Toddes fru skrev 2009-06-25 00:12:10 följande:
    Bara en fråga! Är det alltså öppet köp enligt lagen även på rea när man handlar på internet? Har nämligen beställt en klänning från ajabajakids som jag tror är för liten(har inte hämtat ut den ännu), den var på rea och jag läste på deras sida att det ej var öppet köp på rea bara bytesrätt/tillgodokvitto. Dom har inget annat jag vill ha, vad är det för regler som gäller?? Tacksam för hjälp!
    www.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp&lngArticleId=197
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Kajsan
    efva skrev 2009-06-24 23:31:27 följande:
    Ja och viktigt att veta är att det inte går att komma ifrån lagen bara för att man skrivit något annat på sin hemsida.
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Bina
    annatje77 skrev 2009-06-24 21:39:22 följande:
    Åh va dryyyyygt. Hade beställt hatehate t-shirten i blush storlek 2 från Sid & Sally så får jag den i storlek 1....grrrr. Visst går den på, men den blir ju kort till mig som är lång. Blir att returnera. Jättetrist extraarbete. Ville ju så gärna ha den ju :(
    vad trist.. hoppas du får tag i rätt storlek.
  • Bina
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-24 22:18:11 följande:
    Kajsan, hoppas det löser sig för dig utan allt för mycket bråk! Man vill ju inte lägga energi på sådant precis! Jag har ett litet problem. Köpte en OM tunika på T. i en modell som jag aldrig sett innan, och jag har sett det mesta I Odd Mollys kollektioner sedan 2006... Säljaren som var nyreggad hade 0 i omdömen, men bort inte så långt bort, så jag tänkte avhämta tunikan för att undvika ev konstigheter... Fick ett mail som var en betalningsuppmaning från någon form av PayPal tjänst e.dyl, att jag skulle betala in till säljaren omg bla, bla, bla. Såg jättekymigt ut, inget vanligt vinnarmail om man säger så. Försökte då ringa det tfn nummer säljaren uppgivet i T.s info, och hamnar hos någon helt annan!!! Har nu utan framgång mailat flera gånger till säljaren, som inte svarar. Vad skall jag göra, vill ju inte sätta in pengarna när det känns så osäkert och det inte är en av OMs "mer officiella" tunikor precis...??? Funderar ev på att bara köra över och ringa på den uppgivna adressen, kan man göra så? Råd emotages tacksamt!
    Jag hade INTE betalat om det känts fel... maila personen och berätta att du märkte att de registrerat "fel" telefonnummer och därför inte går att kontakta. Säg också att du gärna vill mötas för att göra klart affären men att du givetvis tar dig till mötesplatsen/hem till säljaren.

Får du inget vettigt svar på detta är det förmodligen humbug alltihop... du får väldigt gärna inboxa mig länk till auktionen.

Hoppas det löser sig! *kram*
  • Bina
    Mariajac skrev 2009-06-24 23:52:56 följande:
    Hej! Här är en som alltid läser men aldrig skriver! :) Fick precis ett mail från Green Apple (amerikansk nätbutik) sär det stod att Helena Christensen ska designa sängkläder för Odd Molly! Visste jag ingenting om, men det låter ju onekligen intressant! :)
    Spännande..
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna