• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    MinSeth skrev 2009-06-23 20:26:47 följande:
    Du var fant!astiskt tjusig i din! Jag vill också haaa...
    Tack snälla
  • Bina
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-23 20:35:34 följande:
    Wow - den klänningen vill jag ha som jag hittade här: mollyflickan.blogspot.com/ Blir antagligen ruskiligt dyr bara.... När släpps höstkollektionen egentligen? Bina - Vad kul med alla Mollybloggarna - härligt att bara länka sig runt i Mollyvärlden!
    Visst är det
  • Kajsan

Hurra! I morrn får jag hem min secret button tunic och min spring coat från Country Dreams! {#lang_emotions_heart}

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Siabellon
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-23 20:24:03 följande:
    Vad snygg outfit! Usch - nu blir jag ju jättesugen på den tunikan alltså... FY att inleda mig i frestelse på det sättet! Jättefin blogg förresten!
    Men tack så mycket! *rodnar o bockar o nickar o hela köret*

Är det nån som vet om Mathilde har långärmade cupcaken? vad 17 vad sugen jag är på en sån i purple eller dark powder!

Nä nu MÅSTE jag betala räkningar. Så jag ser om det blir mat eller frallor på semestern.

Natti natti! (jag kommer def drömma om mina två nya plagg, poplin frilled o lovley knit)

BTW: country-dreams var supersnabb med leveransen: handlade i lördags kväll/natt o idag kunde jag hämta ut! Bra va?
  • Kajsan

Nån som har spring coaten och vet hur den är i storlek ?

• Solskensmamman06

Natti, nu kryper denna till sängs!
    Ses en annan dag!

Jag vet vad jag drömmer om för klänning i alla fall...

• Pokergirl
    Kajsan skrev 2009-06-23 21:22:12 följande:
    Hurra! I morrn får jag hem min secret button tunic och min spring coat från Country Dreams!
    Härligt! Vilken färg valde du på spring coat?
  • Kajsan
    Pokergirl skrev 2009-06-23 22:56:59 följande:
    Härligt! Vilken färg valde du på spring coat?
    En beige...fast jag vet inte om jag hellre kanske ville ha den mörka {#lang_emotions_undecided}
  • pumbalumba

Bina, fantastisk blogg du har. Gör ju helt klart att man blir mer begeistrad.

Idag så åkte jag in till stan med äldste sonen för att köpa skor till honom, poppade in på en klädaffär och hoppsan de sålde visst OM, hade inte en aning om det, kom ut med en tunika. Så från noll plagg till 2 på några dagar Är bara att inse, jag är nog fast.

Till Mathilde butiken i Stockholm. Någon skrev att de skickar, funkar det att ringa dit? ja som ni ser så är jag redan sugen på mer Borde förbjuda mig själv att läsa denna tråd.

• pumbalumba

Förresten finns det någon översikt där man kan se kläderna med namn, så man vet vilka plagg ni pratar om?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna