• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon

Morrn alla!
    Ni MÅSTE gå in på min sida och hjälpa mig! www.mollyholic.se
    Är det så här stor skillnad mellan storlekarna eller har jag fått en ovanligt liten 3a eller en ovanligt stor 4a? Eller båda?

Måste def sälja min blåa nu......

Pratar om Lovely Knit

• villemina
    Siabellon skrev 2009-06-25 08:45:53 följande:
    Morrn alla! Ni MÅSTE gå in på min sida och hjälpa mig! www.mollyholic.seÄr det så här stor skillnad mellan storlekarna eller har jag fått en ovanligt liten 3a eller en ovanligt stor 4a? Eller båda?Måste def sälja min blåa nu......Pratar om Lovely Knit
    Oj då... Skiljer ju onekligen en hel del på de två!
    Jag köpte oxå en Lovely Knit från CD i grönt, fast i storlek 3. Tyckte den var helt normal i storleken, kanske lite stor i ärmarna...? Trodde ärmarna skulle sitta lite tight, men det gör de inte på mig, trots att jag har ganska grova överarmar.
    Snygg i både grönt och blått!
    Blir ju sugen på att köpa din blå... *lägger band på mig*
  • malinoski

God morgon!
    Är det någon som har sett en Milli Zip Cardigan på rea??

• Pokergirl
    Siabellon skrev 2009-06-25 08:45:53 följande:
    Morrn alla! Ni MÅSTE gå in på min sida och hjälpa mig! www.mollyholic.seÄr det så här stor skillnad mellan storlekarna eller har jag fått en ovanligt liten 3a eller en ovanligt stor 4a? Eller båda?Måste def sälja min blåa nu......Pratar om Lovely Knit
    Oj, det var ju en j*kla skillnad! Jag var och testade 3:an och den satt bra, 4:an såg lite stor ut, men att den var sååå stor!
  • Siabellon

Tack för era synpunkter. jag tror nog det är blåa som är liten o inte tvärtom.
    Vi har ju diskuterat just den koftmodellen här inne förut o de flesta tycker den är normal-rymlig i strl. men jag har alltid tyckt tvärtom! Trång!
    Nu har jag kanske fått svaret. en felmärkt 2a!

Men jag vill ju HA den blåa också, men i rätt strl!!''

ska ta mått på båda sen när 2åring vilar. lägger ut dem på bloggen så kan ni säga vad ni tror.

tack för all hjälp!

• Sommarbebben

Hi girls,

Gud va ni skriver, jag hinner ju knappt med efter några dagars frånvaro från tråden. Fortsätt, det är så härligt att det finns fler fantaster än en själv.

Jag har faktiskt försökt mig på Bloggeriet ett tag nu, så ni får gärna kika in och ge feedback, jag är ju grymt nybörjare på sånt här, och inte vidare van vid att läsa Bloggar heller. Men det var Bina härinne och Bambis fina bloggar som jag följt ett tag, som fick mig oxå att försöka på det.

Välkomna in om ni har tid och lust!
    mollyflickan.blogspot.com/

• Sommarbebben

Siabellon,

Vilken underbar blogg du oxå har! Skulle ju nämt dig oxå i inlägget över, men du är oxå en utav mina "inspiratörer". Koftan måste helt klart vara felmärkt, det kan inte skilja så mkt på en strl!

• Siabellon
    Sommarbebben skrev 2009-06-25 10:31:07 följande:
    Siabellon, Vilken underbar blogg du oxå har! Skulle ju nämt dig oxå i inlägget över, men du är oxå en utav mina "inspiratörer". Koftan måste helt klart vara felmärkt, det kan inte skilja så mkt på en strl!
    Tack snälla gulliga!

Här kommer måtten; står på mollyholic.se också.

Grön: byst: 51 mättovanför knytbandet Blåa:46
    ärm: armåla o ner: 54 Blåa: 48
    rygg: mittbak: 61,5 Blåa 55
  • villemina

Iiiih! Nu har jag lagt undan en jeanskjol i storlek 3!!!! Enligt expediten är måttet från sida till sida i linningen 43 cm och det vore helt perfekt.
    Skulle ju inte handla mer men jeanskjolen är ju så snygg!!! Nersatt från 1500:- till 999:-.

Ska jag slå till??????

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna