• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • malinoski
    villemina skrev 2009-06-25 10:38:42 följande:
    Iiiih! Nu har jag lagt undan en jeanskjol i storlek 3!!!! Enligt expediten är måttet från sida till sida i linningen 43 cm och det vore helt perfekt. Skulle ju inte handla mer men jeanskjolen är ju så snygg!!! Nersatt från 1500:- till 999:-. Ska jag slå till??????
    Självklart ska du slå till!
    Det är en superinvestering! jag har kjolen själv och använder den mest varje dag - den passar till allt och är superfin! :)
  • villemina
    malinoski skrev 2009-06-25 10:48:26 följande:
    Självklart ska du slå till!Det är en superinvestering! jag har kjolen själv och använder den mest varje dag - den passar till allt och är superfin! :)
    Tycker du det? Sitter här o har värsta ångesten (nåja - lite överdrivet, kanske)... Vet inte hur jag ska göra...
    Behöver en jeanskjol, liksom.
    Hade en Esprit jeanskjol, men den har blivit för stor.
    Har försökt hitta en liknande kjol (lite billigare, alltså!) men det finns ju för tusan inte!! OM-kjolen är snyggast.
    Har lite grejer ute på Tradera nu (bland annat Esprit-kjolen) och jag kan ju köpa den för de pengarna.
  • Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-25 10:36:55 följande:
    Tack snälla gulliga! Här kommer måtten; står på mollyholic.se också.Grön: byst: 51 mättovanför knytbandet Blåa:46ärm: armåla o ner: 54 Blåa: 48rygg: mittbak: 61,5 Blåa 55

Mycket märkligt {#lang_emotions_undecided}

Har kommenterat på bloggen, pratat skit om EW och kommit med dagens stylingtips för rultiga, fattiga typer.

• Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-25 10:53:11 följande:
    Mycket märkligt Har kommenterat på bloggen, pratat skit om EW och kommit med dagens stylingtips för rultiga, fattiga typer.
    Smaskigt!
    Ska genast läsa!

Men först!

Har kollat på Zoovillage, de har måtten på Lovelier Knit och enligt den listan så är min blåa Lovley en 2a!

Hur f*n ska jag göra om jag ska lägga ut den på Tradera! Ingen vill väl köpa om jag skriver att den är felmärkt. Då tror de väl att det är en kopia.....Cirkulerar såna priatkopior också? Nån som vet?

BLÄÄÄÄÄ! *sur som den värsta sura "sura grodor"-godis*
  • malinoski
    villemina skrev 2009-06-25 10:51:31 följande:
    Tycker du det? Sitter här o har värsta ångesten (nåja - lite överdrivet, kanske)... Vet inte hur jag ska göra... Behöver en jeanskjol, liksom. Hade en Esprit jeanskjol, men den har blivit för stor. Har försökt hitta en liknande kjol (lite billigare, alltså!) men det finns ju för tusan inte!! OM-kjolen är snyggast. Har lite grejer ute på Tradera nu (bland annat Esprit-kjolen) och jag kan ju köpa den för de pengarna.
    Om jag får lite ångest över vissa inköp brukar jag resonera så här att man faktiskt får tillbaka det mesta på Odd Molly plagg om man ångrar sig och säljer det vidare på tex Tradera. Då känns beslutet inte lika stort.. :)

Go for it!
  • villemina
    malinoski skrev 2009-06-25 12:21:17 följande:
    Om jag får lite ångest över vissa inköp brukar jag resonera så här att man faktiskt får tillbaka det mesta på Odd Molly plagg om man ångrar sig och säljer det vidare på tex Tradera. Då känns beslutet inte lika stort.. :)Go for it!
    Tack! Jag köpte den! Satt som en smäck på höften. Passar ju till ALLT!

*glad*

NU är det slutshoppat!!!!! Promise!
  • Siabellon
    villemina skrev 2009-06-25 13:12:30 följande:
    Tack! Jag köpte den! Satt som en smäck på höften. Passar ju till ALLT! *glad* NU är det slutshoppat!!!!! Promise!
    Slutshoppat?

det tror du bara!

snart kommer nåt mail fr nån webshop med smaskiga oddmollyerbjudanden. Det är så jämt!

Grattis till din investering föresten
  • Bina

Stayhard... ange Radio i kassan och handla för 500 så får du 100 rabatt (så tolkade jag reklamen iallafall)

• Bina
    Bina skrev 2009-06-25 14:01:48 följande:
    Stayhard... ange Radio i kassan och handla för 500 så får du 100 rabatt (så tolkade jag reklamen iallafall)
    eller var det Zoovillage.. nu blev jag osäker...
  • villemina
    Siabellon skrev 2009-06-25 13:32:59 följande:
    Slutshoppat?det tror du bara!snart kommer nåt mail fr nån webshop med smaskiga oddmollyerbjudanden. Det är så jämt! Grattis till din investering föresten
    Tack för grattiset!

Jo - jag LOVAR, det ÄR slutshoppat!

Denna månaden har jag köpt livealot, lovely knit, #327 Light cotton embroidered och så nu jeanskjolen...
    Många pengar blir det ihop.

Nu har jag varit duktig och lagt ut lite på Tradera (ej OM), så snart rullar det lite kulor.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna