• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Malin med Tim

Idag fick jag hem min 247 robe som jag fyndade på ajabajakids för 498kr (ord 1699), var rädd att jag inte skulle få den för det priset men nu ligger den här hemma. Superfin och mysig i velour!

• Puffig Pingla
    Malin med Tim skrev 2009-06-26 16:18:30 följande:
    Idag fick jag hem min 247 robe som jag fyndade på ajabajakids för 498kr (ord 1699), var rädd att jag inte skulle få den för det priset men nu ligger den här hemma. Superfin och mysig i velour!
    Jösses!! För det priset skulle jag oxå kunna köpa en robe. *avis*
  • Innerjoin
    Cashew skrev 2009-06-26 13:17:20 följande:
    innerjoin det du refferar till gäller vanliga butiker. det finns nått som kallas distansköplagen som alltid gäller, oavsett reor eller vad som står i webshopparnas egna köpregler. www.konsumentverket.se/mallar/sv/artikel.asp..
    Aha, sorry!! Trodde det var samma
  • Innerjoin

Någon som har en bild på sig själva i en Makeoutdress? Tycker den ser så kort ut på bild, men vad har man på benen isf?
    Hur är den i storlek?

• Siabellon

Den har jag med. dessutom köte jag den veckan innan på Ajabaja för fullpris.......*muttrar*

Men visst är den supermysig!? Den blir nog kanon i vinter också då den är så härligt vintervit(då alltså, nu är den fräscht sommarkalkfärgad )
  • Malin med Tim
    Siabellon skrev 2009-06-26 18:08:56 följande:
    Den har jag med. dessutom köte jag den veckan innan på Ajabaja för fullpris.......*muttrar*Men visst är den supermysig!? Den blir nog kanon i vinter också då den är så härligt vintervit(då alltså, nu är den fräscht sommarkalkfärgad )
    Jag har några klänningar (ej OM) som den passar så bra till på kvällen också. Jag tror att den var felmärkt på Ajabaja och var rädd att hon skulle säga att den var slut, så jag är glad.
  • pepparkakan

Nån som vet var jag kan få tag på t-tröjor, hate hate tee bla i strl 2?

• Puffig Pingla
    pepparkakan skrev 2009-06-27 13:25:49 följande:
    Nån som vet var jag kan få tag på t-tröjor, hate hate tee bla i strl 2?
    Den enda jag kan komma ihåg att jag sett ha den på sista tiden är Sidandsally.com men de har väl i princip alla storlekar utom 2:an.
    Den är ju ganska stor så är du en 2:a annars borde du kunna gå ner till en 1:a.
  • Solskensmamman06

Hej,

Någon som vet närifrån koftan i bloggen här är ifrån? mollyflickan.blogspot.com/

Jag blev tillfrågad av en vännina om jag ville köpa en liknande sådan här fast i lång modell med skärp, men tackade nej, då jag inte trodde att det var en äkta Odd Molly?Det var samma typ av mönster fastän i annan färgställning.
    Är det en äldre variant - tycker spontant inte alls att det ser ut som Odd Molly brukar? Usch - jag är så nojjig mot alla dessa kopior nu så man vågar inte handla beg längre!

• Bina
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-27 16:28:38 följande:
    Hej, Någon som vet närifrån koftan i bloggen här är ifrån? mollyflickan.blogspot.com/ Jag blev tillfrågad av en vännina om jag ville köpa en liknande sådan här fast i lång modell med skärp, men tackade nej, då jag inte trodde att det var en äkta Odd Molly?Det var samma typ av mönster fastän i annan färgställning. Är det en äldre variant - tycker spontant inte alls att det ser ut som Odd Molly brukar? Usch - jag är så nojjig mot alla dessa kopior nu så man vågar inte handla beg längre!
    Din väninna borde ha koll på vad det är för kollektion och att den är äkta?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna