Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-07-20 17:41:59 följande:
    vad synd
    Ja, eller hur, men PPP är desto gladare....
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-20 17:28:16 följande:
    Mabimao- Synd att blusen inte passade
    I know. Jag skulle vilja ha en 3:a.....
  • Mabimao
    Siabellon skrev 2009-07-20 20:23:13 följande:
    Hej alla!Jag är så sur så jag vet inte vad jag heter! Har försökt lägga in några kort på min blogg på mina senaste köp men det GÅR inte! Telia har fått helfnatt! Har försökt med min andra blogg också där jag tänkte lägga ut kort fr resan men det är lika tji där.Jag som vill visa hur mina kläder sitter. Är lite tveksam på Full Emb:en, om den ska få gå tillbaka och jag tar en Indy istället. Samtidigt är FullEmb mer en slappismodell medan Indyn är mer dressad. PRecis som Taradiddlen. ÅH, jag blir galen och jag ville ha smakråd av er.Ni får mer än gärna kika in hos mig med jämna mellanrum ifall det lyckas. Maken ska försöka med sin dongle eller dingle eller vad 17 det kan heta. Hoppas ni förstår, inte några kroppsdelar alltså utan en sån där internetdingelidong....... Frustrerande hur som helst. Adressen: www.mollyholic.se

Sorry, men det låter så roligt att jag höll på att trilla av stolen.......
    Jag skall kika in senare och se om det fungerar...
  • Mabimao
    Siabellon skrev 2009-07-20 20:23:13 följande:
    Hej alla!Jag är så sur så jag vet inte vad jag heter! Har försökt lägga in några kort på min blogg på mina senaste köp men det GÅR inte! Telia har fått helfnatt! Har försökt med min andra blogg också där jag tänkte lägga ut kort fr resan men det är lika tji där.Jag som vill visa hur mina kläder sitter. Är lite tveksam på Full Emb:en, om den ska få gå tillbaka och jag tar en Indy istället. Samtidigt är FullEmb mer en slappismodell medan Indyn är mer dressad. PRecis som Taradiddlen. ÅH, jag blir galen och jag ville ha smakråd av er.Ni får mer än gärna kika in hos mig med jämna mellanrum ifall det lyckas. Maken ska försöka med sin dongle eller dingle eller vad 17 det kan heta. Hoppas ni förstår, inte några kroppsdelar alltså utan en sån där internetdingelidong....... Frustrerande hur som helst. Adressen: www.mollyholic.se
    Har kollat och kommenterat på bloggen.
  • Mabimao
    Audrey Will skrev 2009-07-20 21:01:03 följande:
    Tänk vad de kan med sina saker, karlarna ! Tack för kvällens gapflabb! Ser framför mig hur din man liksom grenslar över datorn och försöker trycka på rätt knappar
    Men Hallå!!!!
  • Mabimao
    Audrey Will skrev 2009-07-20 21:38:19 följande:
    Det verkar som att du är mer sugen på en Indy - kör på den då tycker jag! Man ska bli förälskad i sina nya OM-plagg när man lagt så mycket pengar på dom, inte tveka för mycket. Och Emb. är ju knappast det enda "vardagsvänliga" plagget OM har.. du hittar säääkert annat!
    Håller nog med. Det är för mycket pengar för att tycka "sådär" om den.......
    Är man inte helt nöjd kommer man heller inte använda den.
    Och tänk vad många fina klänningar du kommer ha....
    Men den bruna färgen var fin på dig. Ta en Indy i brunt kanske...
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-21 10:36:40 följande:
    Japp, japp Vi bor ju nästgårds dessutom så det är bara för mig att cykla dit och hämta.
    Ha, då kanske du kan handla "first hand" av henne direkt. Hon verkar ju ha ett aldrig sinande lager.....
    Själv spatserade jag en sväng på Torp medans familjen åt klart på Mackedonkan och åkte rutschkana. Och vad händer? Jo, det shoppas OM på de 10 minuterna jag var där. En rosa basic cotton cardigan 30%. Ha Ha....
    Trevlig start på semestern!
  • Mabimao
    freemind skrev 2009-07-21 19:52:15 följande:
    På Torp? Pondus?
    Yes
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-22 11:55:56 följande:
    Du får låta bli att lyfta för mycket skrot så att du inte blir för biffig Ni OM-proffs, var kan man få tag i denim kjolen i minst storlek 3? Såg den igår på Mathile och den var urfin. Och vad ska man ha för storlek om man har bred häck? Är 3 för litet? Har i vanliga fall 40-42 i kjolar, oftast 42.
    Jag har denimkjolen i 3 och jag är ju mellan 3 och 4. Har 4 på plyschbyxorna, de hellånga. Jag var orolig när jag köpte 3 (de skickade) att den skulle vara för liten, men icke. Den är perfekt. Jag har 42 på byxor. Sedan är den lite töjbar tycker jag.
    Jag skulle kanske kunnat ha 4 också men då hade den suttit mer på höften.
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-07-22 13:44:43 följande:
    låter intressant.. det var inte så att du hittade nån bascardigan i lila också?
    basic 249 kr Lindex
    www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx
    Billigt, men hur den ser ut i verkligehetn har jag ingen aning om....
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna