Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly tråd för oss inbitna

freemind skrev 2009-07-21 20:23:37 följande:
    Jag var där när de startade rean och då fanns det inget OM . Fanns det mer plagg?
    Det var inte mycket OM, ett par plagg kvar. Två Missing-dress i stl 2. Nån blus och så.
  • Mabimao
    Kajsan skrev 2009-07-22 19:50:37 följande:
    Ååå vet ni vad de hade på lagret på Mathilde? En Berry dress i Powder strl 4!Vad är oddsen? Halva priset och dn klänningen jag drömt om i evigheter.Sambon tyckte den var superfin och betalade glatt
    Gud vad roligt......det är som om det var meningen att du skulle ha en sådan!!!
    Sån´t händer inte varje dag. Grattis!
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-07-22 19:52:00 följande:
    Mabimao.. är inte du på semester?
    Jo, men vad göra hela dagen på camping med regn?
    Vadå, du menar att jag skall ha mer kvalitétid med familjen? Hm.....
    Just nu sover sonen sött, sambon är i bastun....och jag är....här!
  • Mabimao
    Audrey Will skrev 2009-07-22 21:26:39 följande:
    Vive La Difference heter väl kollektionen? Har aldrig sett/hört talas om kopior på så gamla plagg. Och hon har fler storlekar står det.. hmm. Intressant.
    Ja, jag har inte hört detta namn innan heller, men fick det svaret. Verkade dock inte veta riktigt.....var från 07 kanske? Inköpt gamalt lager eller nåt? Hm......
  • Mabimao
    Siabellon skrev 2009-07-22 21:35:38 följande:
    jag väntar på paket fr Shirtstory. det shippades i går morse, borde det inte komma snart då?
    Mitt tog ca 1 vecka.
  • Mabimao

Vive la differance...när kom den kollektionen?

• Mabimao
    Audrey Will skrev 2009-07-22 22:01:02 följande:
    2006 tror jag
    Från den tiden finns det väl knappast kopior? Eller? Jag skall nog tusan kanske våga. Vet någon om det kan finnas bilder på plagg från äldre kollektioner? Den har nummer 312...
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-22 22:44:41 följande:
    Om någon vet vad blusen jag nyss la in i BT heter får ni gärna skriva det i min GB eller här. Försöker lära mig alla namn Nu är det ost och kexdags med sambonCU
    Den heter "summer 0f 2007 tunik"
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna