• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Pokergirl

Sorry, inte tenfold utan Lovely Knit jacket i grönt skulle det vara...
    Men den säljaren blev jag plötsligt misstänksam mot, hon har en till likadan lovely knit ute till försäljning men där kan man inte se broderiet på vä arm - eller är jag blind?

• Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-02 20:12:46 följande:
    Vem var det som var på jakt efter en Tenfold Knit Jacket 4 i grönt? www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Lovely-knit-jacket-green-st-4-xl-auk
    tion_93160754
    Jag passar mig och ställer mig frågan - varför är det tio dagars leveranstid? Från vilket land kommer den jackan? Jag säger inte att det är en kopia men det känns märkligt?
  • Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-02 22:42:48 följande:
    Bina: Nu blev jag ännu mer misstänksam... Missade den infon, varför skulle det ta tio dagar?
    Det står ej varför.

"Helt ny från Odd molly i st 4 eller 44/46...grön med beige..frakt 66kr lev 10 dagar "
  • Bina

och den andra står det såhär:

"hELT NY ODD MOLLY LOVELY KNIT JACKET GRÖN ST 4 frakt 66kr lev 7dagar"

känns knepigt?

• Puffig Pingla

Halli hallå,

Jag fick mina kläder från Country-Dreams idag (beställde i torsdags). Inga konstigheter; inplastade i orginalpåse, tags ok, OM-doft.

Tror bara hon har haft för mycket att göra när hon har haft rea. Verkar som hon kör företaget helt själv.

• Pokergirl

Om någon springer förbi OM-butiken i Stockholm hade det varit supersnällt om ni kunde höra om Grandmas coat i lila strl 3 kommit in. Fanns inte när jag var där i april, men jag kan inte släppa tanken på den...

• Bina
    Pokergirl skrev 2009-06-03 07:34:21 följande:
    Om någon springer förbi OM-butiken i Stockholm hade det varit supersnällt om ni kunde höra om Grandmas coat i lila strl 3 kommit in. Fanns inte när jag var där i april, men jag kan inte släppa tanken på den...
    Ring
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-02 23:01:41 följande:
    Halli hallå, Jag fick mina kläder från Country-Dreams idag (beställde i torsdags). Inga konstigheter; inplastade i orginalpåse, tags ok, OM-doft. Tror bara hon har haft för mycket att göra när hon har haft rea. Verkar som hon kör företaget helt själv.
    Härligt!
  • Puffig Pingla

Ni som har koll på Tradera (jag glömmer alltid att kolla och suger på att hitta det jag letar efter där). Om någon ser en Tenfold Knit strl 4 i chalk, marin el rosa kan ni väl hojta?

Jag försöker komma ihåg att leta men har minne som en guldfisk så jag kommer väl ihåg det sisådär var 4e dag.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna