• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina

Powerpuffpingla... jag hade en sån i varukorgen igårkväll men kunde inte bestämma mig om jag behöver den eller ej ... vilken färg har du på livealoten?

Persilja.. i OM-butiken är de väldigt vänliga, slå en signal dit så får du hjälp. Testa även Matilde

• Stargirl
    Persilja skrev 2009-06-04 23:32:54 följande:
    HejHoppas på svar här, Söker en Odd Molly Make out dress Mid Blue, stl 4. Finns den någonstans i min stl tro? Butiken i Sthlm, finns det bra med stl 4 där på plaggen? Brukar handla på Jackie, men stl:ar är dåligt. Har oftast bara 0-3, 4orna tar visst snabbt slut Tack på förhand
    OM Butiken hade Make out dress i blått. Men kollade inte storlekarna. Var där för ett par dagar sedan.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Puffig Pingla

Bina: Jag har den vita. Var lite sugen på den rosa också. Den är jättesnygg på när jag är solbränd men kom på att på vintern som kommer jag bli likblek i den. Är dock grymt sugen på den svarta.

Persilja OM-butiken hade jätteont om 4:or. Jag bad dem plocka fram allt de hade i strl 4 och jag tror vi kom fram till fyra plagg totalt. Jag var ju i Haven igår och hon hade några 4or. Där kan man ju lätt kolla sortimentet på nätet oxå.

• Bina

Jag köpte precis Private Embroided dress 4 från Haven.. ringde först så den säkert fanns. (jag väntar hem min almost black livealot och är så förväntansfull över hur den ser ut - hade hemma en vit som jag dock fick reklamera då den var trasig i broderiet så jag vet att jag gillar den)

Mitt bästa tips är - ring alltid butikerna!

• Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-05 10:47:12 följande:
    Jag köpte precis Private Embroided dress 4 från Haven.. ringde först så den säkert fanns. (jag väntar hem min almost black livealot och är så förväntansfull över hur den ser ut - hade hemma en vit som jag dock fick reklamera då den var trasig i broderiet så jag vet att jag gillar den) Mitt bästa tips är - ring alltid butikerna!
    Åh, köpte du den grå med rosa blomma? Hon hade två grå; en med vita broderier och en med rosa. Jag provade båda men tyckte den med vita broderier passade bättre till mina andra kläder. Inser du att jag förmodligen har varit i din underklänning?
  • Siabellon

I´m back!
    Ff lite sjuk men inte så sjuk så jag inte kan shoppa!
    Har precis pratat med Mathilde och köpt min lilla blåa frottéhood! *lycklig* Kommer nog på mån/tis nånting.

Skulle höstkollektionen släppas i Ombutiken i juli? Gissa om jag ska åka dit efter Rhodos! Såg ju lite gobitar på bambis blogg. lääängtar!

• Puffig Pingla
    Siabellon skrev 2009-06-05 11:01:41 följande:
    I´m back! Ff lite sjuk men inte så sjuk så jag inte kan shoppa! Har precis pratat med Mathilde och köpt min lilla blåa frottéhood! *lycklig* Kommer nog på mån/tis nånting.Skulle höstkollektionen släppas i Ombutiken i juli? Gissa om jag ska åka dit efter Rhodos! Såg ju lite gobitar på bambis blogg. lääängtar!
    De sa iaf att det skulle börja komma in grejer då. Vi får väl hänga på låset

Såg i nån Rhodostråd att du skulle till Kallithea. Var där i maj och trivdes toppenbra. Ta med dig många svala Mollysar för det lär vara smällvarmt och noll vind där i mitten på sommaren.
  • Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-05 11:11:22 följande:
    De sa iaf att det skulle börja komma in grejer då. Vi får väl hänga på låset Såg i nån Rhodostråd att du skulle till Kallithea. Var där i maj och trivdes toppenbra. Ta med dig många svala Mollysar för det lär vara smällvarmt och noll vind där i mitten på sommaren.
    Haha, jag har förstått att det kommer vara rätt varmt så jag tror bikini får räcka. Vad gör man när det är enda tiden gubben kan ha semester liksom.........Vi var på Kreta i juli för några år sen så vi anar hur varmt det kommer vara. Men jag tycker det låter värst med myggen ja, den slipper man på det älskade mallorca.
    jaja, min nya hood kanske får slinka med för något svalare kvällar, Solfrossa kanske den är bra mot.

• Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-05 10:59:31 följande:
    Åh, köpte du den grå med rosa blomma? Hon hade två grå; en med vita broderier och en med rosa. Jag provade båda men tyckte den med vita broderier passade bättre till mina andra kläder. Inser du att jag förmodligen har varit i din underklänning?
    *ASG* hon sade aldrig vilken färg det var på broderier.. måste kolla på sidan.
  • Bina

Siabellon - välkommen tillbaka och grattis till köpet!

Powerpuffpingla - ja det verkar vara den med rosa vilket inte alls gör sig illa mot övriga kläder för min del. Jag skall tänka på dig när jag kliver i den *garvar*

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna