• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-06-05 11:44:12 följande:
    Siabellon - välkommen tillbaka och grattis till köpet!Powerpuffpingla - ja det verkar vara den med rosa vilket inte alls gör sig illa mot övriga kläder för min del. Jag skall tänka på dig när jag kliver i den *garvar*
    Tur att jag hade duschat i går då
    Den är superfin. Tyvärr är jag lite stor runt bysten så jag kan inte köra den som tunika till kofta o jeans. Jag får nöja mig med att ha den under andra toppar annars ser jag råslampig ut.
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-06-05 11:47:27 följande:
    Tur att jag hade duschat i går då Den är superfin. Tyvärr är jag lite stor runt bysten så jag kan inte köra den som tunika till kofta o jeans. Jag får nöja mig med att ha den under andra toppar annars ser jag råslampig ut.
    haha, duschar du VARJE dag?

Ja jag kommer inte kunna ha den sådär heller utan under kofta och toppar. Mööööjligen med någon underklänning under så det blir många lager och man förvillar bh-band. (eller så får jag åka upp och slampa mig ihop med dig )
  • gambia90

Jag frågade ajabajakids när de kommer få in höstkollektionen. de svarade såhär:

"Vi får in höstkollektionen i slutet av augusti! Förbeställningar kan vi börja ta emot först när vi vet vad vi kommer att få. Detta brukar vi lägga ut på nätet i juli-augusti någongång! Testa att höra av dig till oss runt den tiden och fråga igen"

• Siabellon
    gambia90 skrev 2009-06-05 14:52:57 följande:
    Jag frågade ajabajakids när de kommer få in höstkollektionen. de svarade såhär: "Vi får in höstkollektionen i slutet av augusti! Förbeställningar kan vi börja ta emot först när vi vet vad vi kommer att få. Detta brukar vi lägga ut på nätet i juli-augusti någongång! Testa att höra av dig till oss runt den tiden och fråga igen"
    jippie!

marengs brukar ju va rätt tidiga m sånt oxå. vi får spana runt o meddela varann här, visst?
  • Bambiblogg
    Persilja skrev 2009-06-04 23:32:54 följande:
    HejHoppas på svar här, Söker en Odd Molly Make out dress Mid Blue, stl 4. Finns den någonstans i min stl tro? Butiken i Sthlm, finns det bra med stl 4 där på plaggen? Brukar handla på Jackie, men stl:ar är dåligt. Har oftast bara 0-3, 4orna tar visst snabbt slut Tack på förhand
    Make out dress i strl 4 finns i Odd Molly butiken! Såg den IGÅR!
  • Persilja

Tack för alla svar....
    Då vet jag var jag ska börja titta ....

• Siabellon

Haha! Kolla vad jag hittade när jag sökte runt på nätet!
    minzo.jetshop.se/

Svensk också! Undrar varför det är så svårt att hitta vissa webshoppar

• gambia90
    Siabellon skrev 2009-06-05 22:00:13 följande:
    Haha! Kolla vad jag hittade när jag sökte runt på nätet! minzo.jetshop.se/ Svensk också! Undrar varför det är så svårt att hitta vissa webshoppar
    taaaack! Hittade lite intressanta saker!
  • gambia90
    Haha! Kolla vad jag hittade när jag sökte runt på nätet! minzo.jetshop.se/ Svensk också! Undrar varför det är så svårt att hitta vissa webshoppar
    Det blev en jane loves terry tunic stl 4 i blått och en i rosa ;)
    Har letat som en tok efter dessa!
  • Bina
    schyy.. sprid det inte - så kanske vi kan hugga lite på rea
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna