• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • freemind

Ullis 10 skrev 2009-05-28 14:00:54 följande:

Bild på?:) Nä, men vilken färg har du? Tycker den är ursnygg bakifrån, men inte lika säker på fram (på mig)..
    Jag har den i beige. På mig sitter den väldigt bra både bak och fram. Rynkningen ovanför bysten är sydd i resårtråd.
  • freemind

Ullis 10 skrev 2009-05-28 14:00:54 följande:

Bild på?:) Nä, men vilken färg har du? Tycker den är ursnygg bakifrån, men inte lika säker på fram (på mig)..
    Jag har den i beige. På mig sitter den väldigt bra både bak och fram. Rynkningen ovanför bysten är sydd i resårtråd.
  • mimmi006

Hej! Är det nån som vet hur velourhoodien och byxorna är i storleken? Vill inte att de ska vara för tighta, skulle känna mig som Agneta Fältskog (men tjock) i ett par för tighta...

• Siabellon
    mimmi006 skrev 2009-05-28 21:55:20 följande:
    Hej! Är det nån som vet hur velourhoodien och byxorna är i storleken? Vill inte att de ska vara för tighta, skulle känna mig som Agneta Fältskog (men tjock) i ett par för tighta...
    Jag har en hood (vanlig, alltså munkjacketypen, kort, dragkedja o huva) i min vanliga strl o den är precis lagom. har också vanliga jympabrallan i velour + flera haight pants i min vanliga strl o alla sitter som vanligt. Skulle möjligen kunna gå ner en strl i byxorna men gillar inte alltför tajt. det är ju trots allt mysvelour!
  • mimmi006

Tack, då är jag lugn

Siabellon skrev 2009-05-28 22:18:37 följande:
    Jag har en hood (vanlig, alltså munkjacketypen, kort, dragkedja o huva) i min vanliga strl o den är precis lagom. har också vanliga jympabrallan i velour + flera haight pants i min vanliga strl o alla sitter som vanligt. Skulle möjligen kunna gå ner en strl i byxorna men gillar inte alltför tajt. det är ju trots allt mysvelour!
  • Siabellon

har man de rosa haigt pantsen så känner man sig automatiskt som ABBAAgneta - jag lovar! på ett bra sätt!

• Vintersjäl

Undrar om någon vet ifall den här tunikan går att hitta någonstans? www.raderna.se/thumb.php

Tror att den är från 2008 års kollektion, eller kanske t.o.m 2007... Söker med ljus och lykta efter en likadan!

• Bina
    Siabellon skrev 2009-05-28 14:20:12 följande:
    jag har handlat fr Country-Dreams innan nuvarande ägare tog över o då var det iaf inga problem. kommer ihåg att hon ringde hem en kväll och frågade om jag iaf ville ha en tröja jag skickat efter som skulle bli mycket senare i leverans än vad som först angetts. seriöst! nu har jag ingen aning om hur det funkar Sen måste jag bara säga: VARFÖR ÄR DET RABATT ÖVERALLT NÄr jag precis bestämt mig för en vitshoppingmånad!!!!!!!
    var är det rabatt? B-)
  • Bina
    Vintersjäl skrev 2009-05-28 23:14:04 följande:
    Undrar om någon vet ifall den här tunikan går att hitta någonstans? www.raderna.se/thumb.php... Tror att den är från 2008 års kollektion, eller kanske t.o.m 2007... Söker med ljus och lykta efter en likadan!
    brukar finnas på Tradera..
  • Bina
    Stargirl skrev 2009-05-28 15:05:27 följande:
    Jag har beställt två plagg därifrån men de har aldrig kommit varken varor eller faktura. Så jag utgår ifrån att de bara struntat i min beställning. Har frågat efter båda varorna vid flera tillfällen men INGEN har svarat. Så jag bojkottar Country dreams. Borde kanske skriva en varning i TS?
    Mycket märkligt och tråkigt - har du fått orderbekräftelse?

Jag har fått leveranser snabbt och haft telefonkontakt för mäthjälp.. superhjälp! Men jag vet att de var utomlands och när de kom hem var de sjuka - men detta fanns meddelande om på första sidan i deras shop den perioden. (och nej jag är INTE sponsrad att säga detta)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna