• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • gambia90
    Bina skrev 2009-05-29 07:07:26 följande:
    var är det rabatt? B-)
    reatips!

juniform har 10% på sortimentet med koden: sandslott

ajabaja har 20% på hela ordern om man tar tre eller fler plagg (utankod, dras i kassan)

fashionabelle har 300kr rabatt (redan draget) på två linnen från OM

Countrydreams har 15% på alla plagg (redan draget)
  • Mamma2001
    mimmi006 skrev 2009-05-28 21:55:20 följande:
    Hej! Är det nån som vet hur velourhoodien och byxorna är i storleken? Vill inte att de ska vara för tighta, skulle känna mig som Agneta Fältskog (men tjock) i ett par för tighta...
    Jag har velouren i puderrosa, och använder min normala OM storlek. Köp de, dom är helt underbara!!! Min hemma-mys dress
  • Mamma2001

klickade hem den där jackan jag pratade om ... från StayHard. Snacka om snabb leverans! Beställde igår och idag var den här! Superfin IRL... Jag som inte trodde jag skulle få den förrän till veckan (måste varit ett tecken med att jag köpte hårspray med Odd Molly tryck på utsidan idag på KICKS)

Såg dessutom en tjej i den jackan idag i butiken jag jobbar... Och då blev jag ännu mer sugen på jackan. Ångrar inte alls att jag klickade hem den!

• pepparkakan

Sällar mig till denna underbara tråd.

Fråga: är cupcake topparna stora i strl?

• Siabellon
    pepparkakan skrev 2009-05-31 11:48:10 följande:
    Sällar mig till denna underbara tråd. Fråga: är cupcake topparna stora i strl?
    japp! jag har gått ner i strl på dem nu. efter att ha köpt en i min vanliga strl först. har inte linnet men kortärmade o långärmade
  • Peak

jag som tänkte handla några plagg när Countrydreams hade 15% och så är inte erbjudandet kvar idag Hoppas att ni tipsar när det är liknande rabatter på andra sidor och kikar in här igen!

• Bina

Wohoo... jag köpte en pilgrim... hoppas den passar - skoj med en klassiker. Jag köpte mig en 4 continent stitch men känner inte helt att det är "Bina". Jag har såååå svårt att slita mig från älsklingarna även om det inte är lönt att de bara hänger där och är vackra. Hur gör ni andra? Lagrar eller rensar?

• Stargirl
    Bina skrev 2009-06-01 09:23:40 följande:
    Wohoo... jag köpte en pilgrim... hoppas den passar - skoj med en klassiker. Jag köpte mig en 4 continent stitch men känner inte helt att det är "Bina". Jag har såååå svårt att slita mig från älsklingarna även om det inte är lönt att de bara hänger där och är vackra. Hur gör ni andra? Lagrar eller rensar?
    Rensar sånt som jag inte använt på 6 månader. Resten lagrar jag
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Bina

Stargirl.. jaa såklart! Det är en bra måttstock.. *måste köpa fler garderober*

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna