• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Kajsan
    Innerjoin skrev 2009-07-06 23:35:18 följande:
    Finns i powder på www.idyllinterior.se maila henne och fråga vilka strl hon har kvar. 20% på alla OM samt fraktfritt!
    Den sidan hade jag glömt! Tack! Hon hade nte Berry dress i 4, men dock Blues dress, den hade jag letat efter i månader!
    Hurra! Nu blir jag snygg
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • efva
    Innerjoin skrev 2009-07-06 23:35:18 följande:
    Finns i powder på www.idyllinterior.se maila henne och fråga vilka strl hon har kvar. 20% på alla OM samt fraktfritt!
    Såg att du fått tshirten från den amerikanske säljaren på Ebay, allt ok?
    Jag väntar på en Art Cashmere men den kanske har fastnat i tullen.
  • Innerjoin
    efva skrev 2009-07-07 12:14:20 följande:
    Såg att du fått tshirten från den amerikanske säljaren på Ebay, allt ok? Jag väntar på en Art Cashmere men den kanske har fastnat i tullen.
    Japp, allt ok och hon skrev Gift på paketet som jag bad om....Det tog ju dock lite tid med postgången...Jag väntar på ett linne från samma säljare, det köpte jag en vecka senare så det bör väl komma om några dagar nu...
    T-shirten tog 13 dagar (med helger och så) innan den kom.
  • efva
    Innerjoin skrev 2009-07-07 12:20:20 följande:
    Japp, allt ok och hon skrev Gift på paketet som jag bad om....Det tog ju dock lite tid med postgången...Jag väntar på ett linne från samma säljare, det köpte jag en vecka senare så det bör väl komma om några dagar nu...T-shirten tog 13 dagar (med helger och så) innan den kom.
    Jag betalde den 26/6 så då kanske det tar några dagar till, längtar..........
  • efva

Har ni sett denna sidan?
    www.pause.se/2009/02/11/jag-modellar-odd-molly-hostvinter-2009-%E2%99%A5/

Rätt gammal med intressant, suddiga bilder men jag ser tillräckligt för att få habegär bl.a för den rutiga med spets och virkad väst.

Jag har ju förresten en virkad väst som jag aldrig använt, fast den är i beige eller grått tror jag. Får ta och leta upp den.

• Puffig Pingla
    efva skrev 2009-07-07 12:47:21 följande:
    Har ni sett denna sidan?www.pause.se/2009/02/11/jag-modellar-odd-moll.../Rätt gammal med intressant, suddiga bilder men jag ser tillräckligt för att få habegär bl.a för den rutiga med spets och virkad väst.Jag har ju förresten en virkad väst som jag aldrig använt, fast den är i beige eller grått tror jag. Får ta och leta upp den.
    Tycker den där kappan i nearly black är sååååå fin.

I övrigt är hon nästan, men bara nästan lika sopig fotograf som jag
  • Mabimao
    freemind skrev 2009-07-04 19:20:55 följande:
    Tack!Bor en bit ifrån Skövde men ska dit och hälsa på en kompis.Kanske tar en tur dit på måndag och kollar :)
    Hittade du något på Yap?
  • freemind
    Mabimao skrev 2009-07-07 13:18:36 följande:
    Hittade du något på Yap?
    Jag kom aldrig iväg... tyvärr :(
  • Bina
    freemind skrev 2009-07-07 10:51:18 följande:
    Jag kunde inte kommentera inne hos dig :( Den är ju så snygg att man bara dööööööör :)
    Joo det måste du kunna, du väljer "Namn/Webadress" så skall det gå utmärkt..

JA visst är den!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna