• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • One

Åh, såg bilden på hela kappan onceinlifetime i almost black...så läcker..men ääää- 658 dollar!! Keep on dreaming blir det......suck...

Har en klänning som jag bara vill ha hoppas den kommer...så om någon ser en #24 T88 dress i grått...Skrik!!

Har faktiskt lyckats förboka en Taradiddle dress i mörkrött...men nu såg jag baksidan...är det snyggt eller ser det konstigt ut..brukar inte ha så mycket mörkrött men tänkte att då går det till jul..och det är ju alltid för varmt på julafton (inne alltså....)Hoppas den kommer innan vi åker iväg då och då under semestern....

Gaaa, har hittat en annons för 4 continent xstitch tunikan i rose i stl 2...ska jag ? Eller inte? Har alltså en stl 3 som jag då behöver "göra mig av med" Men har ingen lust att slumpa bort den på Tradera....låg säsong...Tror ni den går att sälja i augusti? Eller? Eller ska man sälja nästa vår? Men jag vill ju helst ha pengarna snart....för höstinköp....

Nä, huvva, nu ska barn nattas och det ska drömmas om kappan...som aldrig aldrig blir min!

• lillie

Milliemolly, vill du inboxa mig också??

• gambia90
    One skrev 2009-07-07 19:53:02 följande:
    Åh, såg bilden på hela kappan onceinlifetime i almost black...så läcker..men ääää- 658 dollar!! Keep on dreaming blir det......suck...Har en klänning som jag bara vill ha hoppas den kommer...så om någon ser en #24 T88 dress i grått...Skrik!!Har faktiskt lyckats förboka en Taradiddle dress i mörkrött...men nu såg jag baksidan...är det snyggt eller ser det konstigt ut..brukar inte ha så mycket mörkrött men tänkte att då går det till jul..och det är ju alltid för varmt på julafton (inne alltså....)Hoppas den kommer innan vi åker iväg då och då under semestern....Gaaa, har hittat en annons för 4 continent xstitch tunikan i rose i stl 2...ska jag ? Eller inte? Har alltså en stl 3 som jag då behöver "göra mig av med" Men har ingen lust att slumpa bort den på Tradera....låg säsong...Tror ni den går att sälja i augusti? Eller? Eller ska man sälja nästa vår? Men jag vill ju helst ha pengarna snart....för höstinköp....Nä, huvva, nu ska barn nattas och det ska drömmas om kappan...som aldrig aldrig blir min!
    var har du kunnat förboka? om ej du vill skriva, kan du inboxa mig?
  • Pokergirl

Ojojojojoj, höstkollektionen bjuder på en hel del godbitar! Åh vad jag längtar till fredag!

• NovaAlexandra
    Bina skrev 2009-07-07 15:28:20 följande:
    Det visste inte jag heller.. och jag visste inte heller att jag ville ha Superpleated blouse ... knäpp man är!
    den provade jag på nk förra veckan, såg hysteriskt rolig ut på mig. 30% var det iaf.
  • Puffig Pingla
    NovaAlexandra skrev 2009-07-07 20:40:40 följande:
    den provade jag på nk förra veckan, såg hysteriskt rolig ut på mig. 30% var det iaf.
    Provade oxå den på NK och såg ut som ett volangtält. Kan säkert se ok ut i en storlek mindre. Nu är den dessutom på 50% rea på Mathilde.
  • Milliemolly
    Puffig Pingla skrev 2009-07-07 15:24:02 följande:
    Vi kanske ska starta huvudlösas klubb. Eller så kan vi skaffa burka Ditt kort var ju klart bättre än mitt fyllekort iaf parlorforpinglor.blogspot.com/. Ser ut som jag druckit kl 8.00 på morgonen .
    vilket märke är det på de fina gummistövlarna? VILL HA :_)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna