• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Kajsan
    Mabimao skrev 2009-07-06 22:48:43 följande:
    Kanske klämma ner dig i en 3:a. Finns på Tintin
    Jo jag har spejat in den, en jag tvekar.
    Hur är den i storleken?
    4;a har jag i allt annat, fast min grandas coat är för stor i 4;an, den skulle jag ha 3 i egentligen...
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 23:04:11 följande:
    Mabiano - jaså var det du som knep den??? Jag vill verkligen ha en svart basic cotton. *avis*Kajsan - Bina har en Berry, kolla storleken med henne. Har du en 3:a i Grandmas gissar jag att du nog ska ha en 3:a i Berryn oxå.
    Den knep jag.....tänkte att jag skulle få en massa användning av den i höst och vinter, inte bara nu.
  • Mabimao
    Kajsan skrev 2009-07-06 22:50:41 följande:
    Jo jag har spejat in den, en jag tvekar.Hur är den i storleken?4;a har jag i allt annat, fast min grandas coat är för stor i 4;an, den skulle jag ha 3 i egentligen...
    Har hört att de är rymliga. Men frågan är om man kan gå ner en storlek?
    Har för mig att Bina tyckte den var stor men inte så stor att hon skulle köpt en tre.
    Jag tycker du skall prova. Du får väl returnera den annars.
    Det enda du spelar med är väl returkostnaden. Tänk om den är borta i morgon?
    Har du ringt till fysiska butiker som skickar? Jag gjorde ju stor fynd på Mathilde PK-huset idag......de kanske har?
  • Bina

Mabimao.. ja precis så uppfattar jag Berry.. så jag skulle nog säga till Kajsan... leta vidare. Jag har också 3 i Grandmas och 4 i det mesta annat.

• Bina

Mabimao.. vad fanns i PK-huset? jag har en vän som skall dit en sväng i morgon.. hon sade att hit and run, biarritz och trosor fanns.. berätta pliiiiiiis

• Innerjoin
    Kajsan skrev 2009-07-06 22:50:41 följande:
    Jo jag har spejat in den, en jag tvekar. Hur är den i storleken? 4;a har jag i allt annat, fast min grandas coat är för stor i 4;an, den skulle jag ha 3 i egentligen...
    Finns i powder på www.idyllinterior.se maila henne och fråga vilka strl hon har kvar. 20% på alla OM samt fraktfritt!
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-06 23:31:53 följande:
    Mabimao.. vad fanns i PK-huset? jag har en vän som skall dit en sväng i morgon.. hon sade att hit and run, biarritz och trosor fanns.. berätta pliiiiiiis
    När jag var där förra veckan hade de ju hur mycket som helst kvar. Kommer dock inte gå dit på ett tag eftersom jag vet att jag har nada självdiciplin.

Nu loggar jag ut nattinatti
  • LR75
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 22:11:33 följande:
    Funkar inte att lägga det i frysen. Det får fötter och smyger ut och shoppar på natten. Iaf mitt
    våra kort måste vara smittade av varandra...
    mitt är tom inlåst just nu...otur att jag har kortnumret uppskrivet *haha*
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 23:39:21 följande:
    När jag var där förra veckan hade de ju hur mycket som helst kvar. Kommer dock inte gå dit på ett tag eftersom jag vet att jag har nada självdiciplin. Nu loggar jag ut nattinatti
    okej - tack för info - hur skall jag kunna be henne leta?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna