• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-07-06 19:25:16 följande:
    Jag tror vi har typ samma storlek. Tyckte det såg ut på på bilden. Tänker mig ett långt linne eller så under.Äger du en jeanskjol? Stl?
    Hihiii, är en rejäl 4:a.
    Jeanskjolen i strl 4 går på mig men den sitter inte snyggt så jag äger ingen. Kör med en kopia från Kappahl.

Men jag filar på det där med figuren. Är förhoppningsvis en liten 4:a när sommaren är slut.
  • Puffig Pingla
    Kajsan skrev 2009-07-06 19:18:11 följande:
    Jag hoppas på en längre tunn kofta som man kan ha över blusar på jobbet i höst.Inte tjock som grandmas och inte kort som knitarna.
    En liten kashmirkofta kanske? Kostar mucho men de håller ju i evigheter.
    Drömmer fortfarande om Art cashmere men är för snål (och hittar inte min storlek).

Oups - nu spammar jag igen
  • lillie

Tack för svar på min fråga. Powerpuffpinglan, du skrev om Tenfolden att den kändes större i storlekarna i bomullsvarianten. Ser att du skriver att du är en rejäl 4:a. Får jag fråga vilken storlek du har i Tenfolden?

• Pokergirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-06 20:23:31 följande:
    Drömmer fortfarande om Art cashmere men är för snål (och hittar inte min storlek).Oups - nu spammar jag igen
    Den är helt totalt enormt ljuvlig...
  • Puffig Pingla
    lillie skrev 2009-07-06 20:25:30 följande:
    Tack för svar på min fråga. Powerpuffpinglan, du skrev om Tenfolden att den kändes större i storlekarna i bomullsvarianten. Ser att du skriver att du är en rejäl 4:a. Får jag fråga vilken storlek du har i Tenfolden?
    Äger ingen Tenfold just nu men min tidigare var en.......  rejäl 4:a

Om jag köper en Tenfold strl 4 nu så kommer den sitta precis. Men de töjer sig ganska mycket. I alla fall bomullsversionen.
  • Trollens mamma

Finns höstkollektionen att se nånstans redan?

Kanske redan denna fråga i tråden,men har inte läst allt......

• pumbalumba
    Mabimao skrev 2009-07-06 18:14:30 följande:
    Jag har förstått att de nyss haft crochet lovely knit på Kosta outlet...... Jag ville ha en röd.....(drömma, drömma).......kunde till och med nöjt mig med vilken färg som hest. Men de skickar INTE. Gjorde det ett tag, men det blev för mycket jobb med det. Nån som hann handla?
    Jag åker förbi Kosta outlet i morgon, så jag kollar efter en sån, är på span efter en själv. Vilken storlek vill du ha?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna