• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Stargirl

Nu har jag oxå börjat att blogga om mina Odd Molly outfits....dagens första inlägg

http://minmolly.bloggagratis.se/

Är helt ny på detta så vi får se hur det går.

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • Pokergirl
    SooJuicy skrev 2009-07-08 15:41:01 följande:
    och igår fick jag hem denna otroligt vackra OM från burn baby burn kollektionen www.tradera.com/ODD-MOLLY-LJUVLIGT-VACKER-TUN...  och va så otroligt fin, ser helt ny och oanvänd ut och gjorde sig verkligen inte rättvis på bilden. Va så mycket finare, så ibland blir man överaskad  
    Åh, den kikade jag på och önskade att jag var en 1, vilket fynd du gjorde!
  • MarielleG

Hejsan,

Jag undrar er om någon av er vet om det här är en odd molly tröja som jag kommer beskriva, frågade nämligen en tjej på stan vart hon hade köpt sin fina blus och då sa hon att hon hade köpt den på 'Jackie' i Nacka Forum, jag åkte dit och hittade den inte, har ingen aning när hon köpte den eller om det är odd molly men kan tänka mig det, är lite deras stil. Men iallafall,
    blusen var grå, ganska lång så hon kunde ha endast leggins till, det var en stor svart rosett som liksom hängde, denna fanns längst upp på tröjan, ungefär över bröstet, sedan var det svarta detaljer (broderade) längst ner på blusen. Jag blev verkligen helt kär i den och vill så gärna ha den, så är det någon av er som känner igen den? Och isåfall från vilken kollektion och vart man kan få tag i den?

Tack så mycket på förhand!

• Mabimao
    BRA!!Om det nu är så att man har butik och tänker tjäna en hacka på att sälja dem på tradera istället så är man ju "dum i huvudet" om man lägger ut dem innan kollektionen har släppts.
    ang säljaren som togs bort för att sedan återkomma idag. Jag hann få svar igår på hur denne kunde sälja saker som inte finns ännu och undrade över priset?
    Jag fick till svar:

"...jag köper av en butik...priset är lite dyrare än i butiken men inte mycket...dom är nästan slut redan i butiken många har förbeställt..."
  • NewYorker

Hemma igen efter dagens shoppingrunda ... var på Mathildes i PK-huset först, 50% på allt.
    Det fanns en hel del kvar, jag provade mig igenom Dudette Dress, Confetti Tunic, Berry dress, sidenkjolen (den långa med vådor i olika färgställningar), Fields of Lace och lite annat ... Men det var trångt och varmt och min lilla dotter var SÅDÄR nöjd med mina aktiviteter och ömsom ålade ömsom klättrade runt bland dofttvålar och antika plåtlådor och glasarrangemang ...

När hon till slut hängde raklång över en gunghäst i tvåtusenkronorsklassen insåg jag mig besegrad och gick därifrån, tomhänt.

Grämde mig sedan hela dagen, men hamnade som en av händelse hos Maritza på Söder och se vad jag kom hem med!!!
    En Full Embroidered Lace Dress med underklänning och en Superpleated Blouse i powder (båda på rean). Så nöjd är jag!!!

Kastade mig över datorn och hoppades hoppades att höstkollektionen släppts någonstans, men ack nej ... Kanske tur det, plånboken kvider och plasten på kontokortet börjar lukta bränt.

Men - det är ju så dåligt väder, man måste väl få ha liiiite kul på semestern!!!
    Eller hur?!

Kramkram

• Kajsan

Jag är alltså tvungen att kolla Berrydressen på Mathilde, täänk omm den finns i strl 4 till 50 %

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • NewYorker

Kajsan - om den finns och de inte vill skicka kan jag köpa den åt dig. Jag ska till stan imorgon igen och tänkte ta en lite lugnare (dvs barnfri) provomgång då.

• Bina

NewYorker - du har ett viktigt mail att läsa

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna