• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • NewYorker

Vad är det med Odd Molly som gör att man hela tiden blir besatt av nya modeller?

Jag har aldrig reflekterat över Confetti Dress, tycker den är lite too much eller, tja - fin men inte min stil.

Men idag åt jag lunch med en kompis som hade precis en sån, cerise - och hon var totalt supersnygg, jag kunde inte sluta ge henne komplimanger för klänningen. Hon hade den alltså som en klänning, med bara bruna ben - ursnyggt.

Sprang till Mathilde och provade en, men den gjorde sig inte alls på mig som på henne, såklart - men nu sitter jag här o suktar iallafall.

Någon här inne som har en? Vad tycker ni? Användbar? Pls recensera - jag som borde låsa in plånbok o kort och kasta bort nyckel har fått ett nytt "måste ha" objekt.

Min kompis hade den alltså i cerise, jag provade den röda, men tror kanske att den beige är mer "diskret" o min stil ...

Hjälp!

• Bina

New Yorker, förstå hur nära jag är att maila dig igen och tacka ja till erbjudandet.. det skulle ju innebära att du måste rusa och prova klänning i morgon - eller hur!

• NewYorker

Gör inte såhär mot mig ... nu bara måste jag ... Confetti Tunic bara hänger där, i långa rader, och skriker på mig ...

• Puffig Pingla
    alias skrev 2009-07-08 23:27:14 följande:
    Gör inte såhär mot mig ... nu bara måste jag ... Confetti Tunic bara hänger där, i långa rader, och skriker på mig ...
    I nööööööööööööööööööööv!
    Den som sig i tråden ger får köpstöd tåla! Nytt FL/Molly-ordspråk
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-08 23:47:35 följande:
    I nööööööööööööööööööööv!Den som sig i tråden ger får köpstöd tåla! Nytt FL/Molly-ordspråk
    Tjohoo!!! Det röstar jag för!
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-08 22:54:36 följande:
    Nämen Bina, har du oxå drabbats av det stora förnuftet nu??? *nickar vuxet*
    hemska tanke
  • NewYorker
    Bina skrev 2009-07-09 00:00:24 följande:
    hemska tanke
    Nej, usch, låtom oss icke drabbas av det. Let´s shop until we drop.

Jag brukar tänka såhär, det finns j ufaktiskt många MYCKET VÄRRE saker man kan drabbas av än Odd Molly-besatthet? Det är ju ganska ... lindrigt?
    Dvs, man är ju ganska, iallafall ganska, normal trots att man fullständigt överspendererar och är KÄR i sina kläder?! Eller?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna