• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • NewYorker
    Solskensmamman06 skrev 2009-07-08 22:02:09 följande:
    Nu är det inte många timmar kvar tills att den nya kollektionen släpps! Har surfat runt på lite bloggar ikväll, och man får ju många bildtips på läckra toppar. Undrar när Ajabaja mfl kommer att släppa webshopparna?
    Va? Timmar? Är det på fredag, eller?
    Marengs.com brukar vara snabbast, men det blir ju så ruskigt dyrt att handla därifrån nu när svenska kronan är så svag ... plus att de tar ca 150 kr i frakt, tror jag - danska ...

Ang "min" blå 327a, jag fick så jag teg. Någon annan snöt den framför näsan på mig.
    Rätt åt mig,
  • Ullis 10
    Solskensmamman06 skrev 2009-07-08 22:02:09 följande:
    Nu är det inte många timmar kvar tills att den nya kollektionen släpps! Har surfat runt på lite bloggar ikväll, och man får ju många bildtips på läckra toppar. Undrar när Ajabaja mfl kommer att släppa webshopparna?
    Blir det imorgon???!
  • Skrutteruttan
    Hej i tråden, är ny här, har precis blivit biten. I Örebrotrakten finns en mysig butik som säljer Odd Molly, den heter Smultrongården. Har varit där på två besök och kommit hem med ett par plagg båda gångerna. Roligt att det finns en tråd här på Familjeliv med shoppingställen, tips, ideér och inspiration!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Innerjoin
    Skrutteruttan skrev 2009-07-08 22:28:17 följande:
    Hej i tråden, är ny här, har precis blivit biten. I Örebrotrakten finns en mysig butik som säljer Odd Molly, den heter Smultrongården. Har varit där på två besök och kommit hem med ett par plagg båda gångerna. Roligt att det finns en tråd här på Familjeliv med shoppingställen, tips, ideér och inspiration!
    Välkommen hit! *vinkar* Smultrongården går också under benämningen
    www.estiliodesign.se/ så heter deras webshop (som inte riktigt är en webshop) Här hittar du en bra blogg och länkar till massa webshoppar: bambi.blogg.se/2009/january/odd-molly-pa-natet.html
  • Bina
    freemind skrev 2009-07-08 20:55:28 följande:
    Bina! Jag ska till STHLM imorgon! Vill du att jag ska shoppa för dig så hojta till :)
    *hjärta*

tack snälla - jag har en tjej som åker in i morgon åt mig om jag vill meen jag bestämde mig för att avstå... det finns ett par plagg som jag suktar efter men jag kan inte nalla av semesterpengarna just nu. (stackars mig )
  • Kajsan
    Puffig Pingla skrev 2009-07-08 22:31:26 följande:
    Yeah right! "Miss rejäl 4:a "var ju där igår och kom hem med tre grejer.... och då höll jag igen.
    Du såg inte nån Berrydress? {#lang_emotions_dreamer}
    Nä, men du har ju köpt upp allt nu *intalar mig igen*
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-08 22:48:39 följande:
    *hjärta*tack snälla - jag har en tjej som åker in i morgon åt mig om jag vill meen jag bestämde mig för att avstå... det finns ett par plagg som jag suktar efter men jag kan inte nalla av semesterpengarna just nu. (stackars mig )
    Nämen Bina, har du oxå drabbats av det stora förnuftet nu???
    *nickar vuxet*
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna