• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Puffig Pingla
    One skrev 2009-07-10 12:43:27 följande:
    Står på juniform att Taradiddle dree är "liten i storleken". Betyder det att man ska gå upp i storlek eller ej?? Eller ska man inte lyssna på det som de säger? Står inget sådant hos de andra butikerna som börjat!Snabb hjälp önskas!Jag har oftast stl 2 men har lite kraftigare överarmar tydligen så ska jag köra på stl 3 då?
    När man tittar på bilden ser den ju f*bannat liten ut i ärmarna.
    Juniform har tidigare kommit med uppgifter som stämmer ang storlekarna tycker jag så jag skulle nog lita på dem.
  • One

Info till alla: fick svar från Tintinstyle ang taradiddle dree och storleken och de rek. också att man går upp en storlek.

Så det gjorde jag nu....fast nu fick det bli en royal istället... och den rosa livealot blusen...Huvva!

Nu blir det att hålla hårt i kort/plånbok!!

• Mabimao

När man köper full emb. smock, ingår underklänning då?

• Stargirl
    One skrev 2009-07-10 13:35:53 följande:
    Info till alla: fick svar från Tintinstyle ang taradiddle dree och storleken och de rek. också att man går upp en storlek.Så det gjorde jag nu....fast nu fick det bli en royal istället... och den rosa livealot blusen...Huvva!Nu blir det att hålla hårt i kort/plånbok!!
    Jag är normalt stl 0 men gått upp i stl på Makeout dress då den var lite tight runt ryggen. Så jag gick oxå upp i syl till stl 1 i denna klänning. Hoppas det räcker bara.....
  • NewYorker

Har klickat hem en full emboridered smock dress i choccolate från Junifrom, sååååå glad är jag! Hurra!

Nu sitter jag och funderar på Native Shirt hos Tintin, det är ju apsnygg, men jag undrar om den står ut på sidorna om man INTE är väldigt smal? Vill ju inte känna mig som ett parasoll, och jag är kurvig, eller tja ... lite rund.
    Vad tror ni?

Om Ajabaja nu drar ur proppen och där finns en light cotton embroidered i powder blir det här en ganska bra dag!

• Mabimao

Ajabaja har släppt!!!!!!!!!!!!!!!!!

• NewYorker

Och det gjorde de men där fanns ingen sån ... snörvel ---

Jag var på Åhléns City idag, om någon är på jakt efter pointellelinnen #215 så finns de, i alla storlekar och i åtminstone vitt, rosa, grått och turkos. Några marinblå fanns också.
    Och Jane loves terry roben, om någon söker den - i alla färger.
    Tröjorna finns också i grått, någon enstaka i vitt och rosa.
    De verkar ha fått en ny laddning, helt klart.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna