• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • oOrosamarängerOo

Jaha nu funkade det, märkligt...jag som gjort alla luckorna om ni undrar varför det finns överhoppade inläggsnummer.

Köpte en Taradiddle Dree butterfly powde från folkart, det enda nya som föll mig i smaken
    resten jag är ute efter kommer nog inte förrens med senare sändningar.
    Blev en siden spoiler oxå från rean där + att de va 25% extra på allt med kod.
  • NewYorker
    Mabimao skrev 2009-07-10 14:22:20 följande:
    Har de rea?
    Åhléns har rea på en del av OM-sortimentet, linnena är INTE på rea.

Jag har förrsten provat en Native shirt, shit vad fin den är. Den på minner om seven species och 9th sweater i modellen, men är i den underbara lite tunnare bomulls/silkesmixen, och med underbara broderier och detaljer. Den har en liten resår i rygg och där fram som gör att den blir otroligt kvinnlig och sitter väldigt snyggt.
    I love it.
    Har lagt undan och sover på saken, de hade lite annat sm,ått och gott men jag hann inte prova.

Åhléns had einte fått imn några nyheter, detta var i en annan affär ...
  • lillie

Nån som vet om det finns återförsäljare i Lund? Och i så fall var. Ska snart dit så då kanske man kan passa på prova lite.

• MinSeth

TintinStyle har lite nytt OM, fast det har ni säkert redan koll på! :)

• nick name

Håhåjaja.
    Klickade hem en live alot rose. Velade och hade mig hur länge som helst om jag skulle ta en svart eller en rosa, och medans jag velade så tog den svarta slut i min storlek så då fick det bli en rosa då! hoppas jag inte ser ut som en karamell i den.

• lillie

Tjejer, har fått ögonen på en Missing dress. Hur är den i storleken? Tänker främst över byst och överarmar.

• Pokergirl

*snyft* Jag som verkligen sett fram emot en taradiddle dress i grått, strl 3 verkar vara slutsåld . Och ingen börs i sikte heller...

Jag som värmt upp visakortet och investerat i Odd Molly-aktier.Tänkte att min shopping i slutändan skulle gynna mig genom mina aktier men just idag blev det inte mkt shoppat.

• Audrey Will

Hej Tjejer!

Åh vilken underbar OM-dag! Bestämde mig sent igårkväll för att jag visst hade råd att ta del av Höstkollektions-yran och satte en 2000-gräns på mig själv. Överlycklig blev jag när jag lyckades knipa Taradiddle dressen powder på Ajabaja (oj vad snabbt dom gick åt!) inom min budget! *drömmer*

Full embroided chocolate är verkligen med underbar, men lite för dyr för mig just nu.

Så kul att se vad ni andra lyckats knipa! Just nu är jag tacksam över att de delar upp kollektionerna i olika releasedatum så min spargris hinner äta upp sig mellan gångerna

Ser fram emot att se vad mer ni andra lyckats knipa under kvällens gång!

PPP - Nu är jag säkert bara dryg, men du ser att Livealot Rose finns kvar i 4:a på Ajabaja va??

• Pokergirl

Glossy and shiny: Grattis! Den är verkligen superfin. Önskar jag kunde hitta en i grått.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna