• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Audrey Will

Pokergirl - Tack Ja den gråa är med superfin, har du sett den nånstans öht, eller kommer den senare??

• Mamma2001

Vi åker ändå bort till veckan så jag väntar med att beställa något nytt då jag inte riktigt hittade något jag som kände att jag ville ha... Ska göra ett besök hos Salta Stänk i veckan istället... Kanske att man får med sig ett OM plagg eller två hem då!

• Audrey Will
    Puffig Pingla skrev 2009-07-10 11:28:40 följande:
    Var då? Det är precis den jag vill ha.
    Finns på Folkart (förutom ajabaja) också förresten såg jag nu!
  • Audrey Will

PPP - Kan du vara söt och ignorera mig..? Såg nu att du redan shoppat. Läst slarvigt.

• Skrutteruttan
    Åh, nu kunde jag inte låta bli, köpte en Taradiddle Dree, röd....och en Lovelier knit dark blue på rea från Tintin style....hade en Native shirt länge i varukorgen, men fick grymt dåligt samvete och tog bort den...Puh, alltså kläderna är underbara men passar verkligen inte min plånbok {#lang_emotions_money_mouth}. Koftan har jag kikat på ett tag och bestämde mig när jag såg bild i bambibloggen, fin till jeanskjol....

Säg säg säg att jag gjort ett bra köp {#lang_emotions_embarassed}
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Audrey Will
    Skrutteruttan skrev 2009-07-10 19:51:18 följande:
    Åh, nu kunde jag inte låta bli, köpte en Taradiddle Dree, röd....och en Lovelier knit dark blue på rea från Tintin style....hade en Native shirt länge i varukorgen, men fick grymt dåligt samvete och tog bort den...Puh, alltså kläderna är underbara men passar verkligen inte min plånbok . Koftan har jag kikat på ett tag och bestämde mig när jag såg bild i bambibloggen, fin till jeanskjol....Säg säg säg att jag gjort ett bra köp
    Du har gjort jääättebra köp! Satt själv och velade mellan Powder och Rött i Taradiddlen, jättefina bägge två! Jag blev lite osäker på hur den röda nyansen är, undra om det är samma som i Temptation Tanks? Isf DÖfin!
  • Innerjoin

Men alltså:Full Emb Smock Dress Butterfly...Hur är det tänkt att man ska bära den? Väääldigt kort klänning (beror iof på hur lång man är)? med vad - strumpbyxor? Vad på fötterna? Som en tunika till brallor?
    Samma med Taradiddl dress...Försöker bara tänka mig själv i de klänningarna...men nej, bara att inse att det inte är jag.....

• Pokergirl

Innerjoin: OM jag lyckas norpa en taradiddle så skulle jag ha ett par leggings (täckande och absolut inte transparenta ) eller ett par svarta skinny jeans. Ett par hasbeens hade varit fina till, eller en vagabondballerina kanske.

• Bina
    Skrutteruttan skrev 2009-07-10 19:51:18 följande:
    Åh, nu kunde jag inte låta bli, köpte en Taradiddle Dree, röd....och en Lovelier knit dark blue på rea från Tintin style....hade en Native shirt länge i varukorgen, men fick grymt dåligt samvete och tog bort den...Puh, alltså kläderna är underbara men passar verkligen inte min plånbok . Koftan har jag kikat på ett tag och bestämde mig när jag såg bild i bambibloggen, fin till jeanskjol.... Säg säg säg att jag gjort ett bra köp
    de kommer klä dig fin-fint!
  • Siabellon

hej hej! här är jag!
    vill bara tala om att jag också finns o är o så!
    när tror ni man kan handla underkläderna fr höstkollektionen då?(från nu kommer jag skriva H-Ko då det tar sån tid att skriva ut hela)

har ni sett den här då???

www.milkandhoney.se/shop/

kommer man inte till objektet så är det första klänningen på OddMolly. DEN är ljuuuvlig tycker jag!

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna