• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Solskensmamman06

Jag kan tipsa om att Taradiddle Dree Butterfly är tokliten i modellen. Fick gå upp till en 3a och jag brukar ligga runt 1-2 annars. Den är jättesmal kring armarna. Lite konstigt skuren oxå, lätt att det putar ut lixom.

• Audrey Will
    Solskensmamman06 skrev 2009-07-10 22:39:27 följande:
    Jag kan tipsa om att Taradiddle Dree Butterfly är tokliten i modellen. Fick gå upp till en 3a och jag brukar ligga runt 1-2 annars. Den är jättesmal kring armarna. Lite konstigt skuren oxå, lätt att det putar ut lixom.
    Tur jag har taniga armar och non-existent boobs som inte vet hur man putar åt nåt håll Hoppas verkligen jag tog rätt storlek ändå!
  • Bina
    Audrey Will skrev 2009-07-10 22:35:00 följande:
    Bina? Mår du bra? Finns det verkligen inget som lockar i nya kollektionen?? *lite orolig*
    Visst är det märkligt!? ... och ja jag kände mig faktiskt lite ledsen förut.. just för att jag inte var sugen på ett endaste litet plagg.. *knäpp*
  • Bina
    Mabimao skrev 2009-07-10 22:28:55 följande:
    Jag har inte heller handlat......känns konstigt att säga att jag inget ville ha.....men det blir väl som vanligt när jag sedan ser bilder på alla med sina nya kläder så ser jag dem med andra ögon. Och när de inte finns i min storlek längre......DÅ vill jag ha...... Jag vill dock ha en light-cotton-embroidered powder när de kommer, hörde att de skulle komma i powder, Chalk, Cherry och dark blue. Grattis alla som handlat och är köp-rus lyckliga idag!!!
    Ja den i Powder skall jag också ha med säkerhet. (trevligt att du kom med info om 327 - tack det tar jag med mig till bloggen ) Jag behöver en jacka också vad det lider och om det kommer något trevligt som inte är jätteODD utan jag kan tänka mig att ha den i flera år så satsar jag på det.
  • Innerjoin
    Bina skrev 2009-07-10 23:38:00 följande:
    Ja den i Powder skall jag också ha med säkerhet. (trevligt att du kom med info om 327 - tack det tar jag med mig till bloggen ) Jag behöver en jacka också vad det lider och om det kommer något trevligt som inte är jätteODD utan jag kan tänka mig att ha den i flera år så satsar jag på det.
    Här är en till som sparar sig till 327:an...i Powder. Å, tänk en Everydaycardigan i alpaca/ull (inte stickig mohair) i Almost black över den!

Någon som vet hur höstens "logo broderi" ser ut?
  • Bina
    Innerjoin skrev 2009-07-10 23:51:36 följande:
    Här är en till som sparar sig till 327:an...i Powder. Å, tänk en Everydaycardigan i alpaca/ull (inte stickig mohair) i Almost black över den! Någon som vet hur höstens "logo broderi" ser ut?
    mm drömmer

Nej jag har ingen aning om vad kollektionen heter eller hur det ser ut.. spännande värre!

Jag muttrade för en stund sedan i bloggen om just den sena uppdateringen av OM-sidan.

everydaymolly.blogspot.com/
  • Innerjoin

Hur var det nu med Lovealot blouse... Hur är de i storleken?

• Bina
    Innerjoin skrev 2009-07-11 00:07:42 följande:
    Hur var det nu med Lovealot blouse... Hur är de i storleken?
    Är det Lovealot du menar eller Livealot?

Lovealot - normal och rak i modellen

Livealot - massor av tyg och jag vill nog gå ner en storlek men höjer samtidigt ett litet varningens finger för att jag inte har provat. Är man inte jättebystig så funkar garanterat storleken mindre.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna