• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina

Hej Siabellon!
    Ja den är ODD och söt! Underkläderna gissar jag kommer i slutet av augusti - början av september ihop med resterande höstkollektion.

• Audrey Will

Pokergirl - Såg nu den grå Taradiddlen finns på Milk and Honey, men bara 1:a kvar. Var det 3:a du ville ha?

• Pokergirl
    Audrey Will skrev 2009-07-10 21:48:00 följande:
    Pokergirl - Såg nu den grå Taradiddlen finns på Milk and Honey, men bara 1:a kvar. Var det 3:a du ville ha?
    Ja, tror inte jag kan tråckla mig i en 1, behöver en 3 då jag är stor över tuttarna. Tidigare fanns den även i 2 hos milk and honey, men kläderna verkar gå åt som smör i solsken.
  • malinoski

Ah... var inne på Mathilde ikväll och provklämde och luktade på alla nyheter - de är ju så fina att man blir alldeles yr..
    Kunde dock inte bestämma mig för vad jag ska unna mig först så det blev inget inköp än - känner att jag är lite för ivrig för att kunna fatta beslut redan..

• Bina
    malinoski skrev 2009-07-10 22:01:40 följande:
    Ah... var inne på Mathilde ikväll och provklämde och luktade på alla nyheter - de är ju så fina att man blir alldeles yr.. Kunde dock inte bestämma mig för vad jag ska unna mig först så det blev inget inköp än - känner att jag är lite för ivrig för att kunna fatta beslut redan..
    OJ kunde du gå därifrån utan en enda Molly?!

(jag är väl en av de få som inte kände att de var tvugna att shoppa idag men det kan ju vara så att jag säger annat när jag håller dem i handen irl)
  • Mabimao
    Bina skrev 2009-07-10 22:15:09 följande:
    OJ kunde du gå därifrån utan en enda Molly?!(jag är väl en av de få som inte kände att de var tvugna att shoppa idag men det kan ju vara så att jag säger annat när jag håller dem i handen irl)
    Jag har inte heller handlat......känns konstigt att säga att jag inget ville ha.....men det blir väl som vanligt när jag sedan ser bilder på alla med sina nya kläder så ser jag dem med andra ögon. Och när de inte finns i min storlek längre......DÅ vill jag ha......
    Jag vill dock ha en light-cotton-embroidered powder när de kommer, hörde att de skulle komma i powder, Chalk, Cherry och dark blue.
    Grattis alla som handlat och är köp-rus lyckliga idag!!!
  • malinoski
    OJ kunde du gå därifrån utan en enda Molly?! (jag är väl en av de få som inte kände att de var tvugna att shoppa idag men det kan ju vara så att jag säger annat när jag håller dem i handen irl)
    Jag vet, helt galet, men så kan det bero lite på att jag har tok-förshoppat mig i övrigt. PLUS att jag drömmer om en onceinalifetime coat, och den är inte billig när den kommer..
  • Mabimao

Skall till Lidköping i morgon. Någon som vet om det finns OM i nån butik där?

• Audrey Will
    OJ kunde du gå därifrån utan en enda Molly?!(jag är väl en av de få som inte kände att de var tvugna att shoppa idag men det kan ju vara så att jag säger annat när jag håller dem i handen irl)
    Bina? Mår du bra? Finns det verkligen inget som lockar i nya kollektionen?? *lite orolig*
  • malinoski
    alias skrev 2009-07-10 08:10:26 följande:
    Ja, nu börjar det bli dyrgt att vänta ... Mathilde räknade inte med några höstnyheter förrän i augusti, sa de iallafall igår ... Annars hade åkt dit idag (IGEN) ...
    Har du sett/hört att Mathilde fick in nyheter i butiken idag??
    :)
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna