• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-14 09:21:33 följande:
    Haha Det var visst fler som belv sugna
    Japp, denna tråd är livsfarlig!!!
  • Mabimao
    NovaAlexandra skrev 2009-07-14 08:31:48 följande:
    ja, på alla.
    Tack , då vet jag.
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-14 09:21:33 följande:
    Haha Det var visst fler som belv sugna
    Jag sitter på händerna för att inte shoppa mer.

.....å andra sidan har jag precis hittat rea på de röda Hasbeens jag funderat på att köpa...... Jobbigt!!!
  • Duntoffla
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 09:35:38 följande:
    Jag sitter på händerna för att inte shoppa mer. .....å andra sidan har jag precis hittat rea på de röda Hasbeens jag funderat på att köpa...... Jobbigt!!!
    Haha...Tänk vad du "tjänar"

Jag spenderar mycket pengar på barnkläder men till mig själv så snålar jag. Men nu är det dags med lite fint till mig också.

Jag är sugen på Coquette Skirt purple. Någon som har den och kan säga bu eller bä?
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-14 09:35:08 följande:
    Valde du telecash kreditkarte som betalningssätt?
    Yes. Det var det enda jag förstod typ. Jag hade aldrig vågat köpa om ingen annan köpt därifrån tidigare. Jag lyckades få köp villkorsidan översatt av google, men kunde inte få den att fortsätta översätta när jag klickade vidare, så det blev till att chansa lite. Tänkte att jag väl fått ringa dem idag om något gått fel och prata engelska då.....
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-07-14 09:35:38 följande:
    Jag sitter på händerna för att inte shoppa mer......å andra sidan har jag precis hittat rea på de röda Hasbeens jag funderat på att köpa...... Jobbigt!!!
    Vilka Hasbeens? Skitsamma alla är fina. Jag har flätade röda och peeptoe svarta. Fick ett tips från en annan trådmedlem. Gå med blöta strumpor första gången så slipper du skoskav.
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-07-14 09:48:29 följande:
    Yes. Det var det enda jag förstod typ. Jag hade aldrig vågat köpa om ingen annan köpt därifrån tidigare. Jag lyckades få köp villkorsidan översatt av google, men kunde inte få den att fortsätta översätta när jag klickade vidare, så det blev till att chansa lite. Tänkte att jag väl fått ringa dem idag om något gått fel och prata engelska då.....
    Ok. Jag får försöka då. Konstigt att de inte har engelsk sida då de säljer internationellt.
  • Mabimao
    Mabimao skrev 2009-07-14 09:50:09 följande:
    Vilka Hasbeens? Skitsamma alla är fina. Jag har flätade röda och peeptoe svarta. Fick ett tips från en annan trådmedlem. Gå med blöta strumpor första gången så slipper du skoskav.
    HaHaHa, yr av shopping och sömnbrist. Det var ju av DIG jag fick tipset!!!!!!!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna