• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • pepparkakan

Nån som vet vart jag kan köpa FoL i vitt eller powder strl 2? ( är normalt en 3:a) men förstått attd e är ngt stora i strl?

• Duntoffla
    Ullis 10 skrev 2009-07-17 08:38:04 följande:
    Har inte det linnet, men 2:a? Fast de ger ju inte efter i tyget förstås... Svårt.
    Jag får helt enkelt chansa. Alt inte köpa såna linnen. Är rädd att det blir för stort framtill då jag inte "fyller" ut det
  • Ullis 10
    Duntoffla skrev 2009-07-17 09:22:47 följande:
    Jag får helt enkelt chansa. Alt inte köpa såna linnen. Är rädd att det blir för stort framtill då jag inte "fyller" ut det
    Mmm... de är lite urringade, men vackra!!

Köpte OM till 30% igår - idag har butiken 50 undras om det gäller på OM? Kan dessutom ej åka in...
  • Duntoffla
    Ullis 10 skrev 2009-07-17 09:27:33 följande:
    Mmm... de är lite urringade, men vackra!! Köpte OM till 30% igår - idag har butiken 50 undras om det gäller på OM? Kan dessutom ej åka in...
    Ja, men det känns lite knas att ha linne under linnet. Åh, vilken butik då? Inga Lovely knit?
  • Ullis 10
    Duntoffla skrev 2009-07-17 09:29:00 följande:
    Ja, men det känns lite knas att ha linne under linnet. Åh, vilken butik då? Inga Lovely knit?
    V-ö butik , vet ej säkert om de har... Ja, linne under linnet kanske:) Jag är lite sugen på nåt sånt att ha under min livealot för att "förlänga den lite".
  • Duntoffla
    Ullis 10 skrev 2009-07-17 09:31:17 följande:
    V-ö butik , vet ej säkert om de har... Ja, linne under linnet kanske:) Jag är lite sugen på nåt sånt att ha under min livealot för att "förlänga den lite".
    V-Ö? nu känner jag mig som ett ufo, var menar du?

Ja, det är snyggt att förlänga lite med de där linnena så att den fina kanten sticker ut.

Livealot, vilken är det? Är helt rookie på vad allt heter. ÄN...
  • Puffig Pingla
    nick name skrev 2009-07-17 08:37:41 följande:
    snabb fråga: hur är cupcake top i storleken? Jag har normalt 1-2 i stlk - kan jag då ha en 2:a?
    Du ska definitivt ha en 1:a. De är jättestora i storleken. Jag som är en 4:a tycker tom att 3:orna är för stora.
  • Puffig Pingla
    Duntoffla skrev 2009-07-17 09:22:47 följande:
    Är det spoiler du menar? De är väldigt små i storlekarna och är gjorda för plattbystade. Så den vore ju perfekt för dig.
  • NewYorker
    Puffig Pingla skrev 2009-07-17 10:02:16 följande:
    Du ska definitivt ha en 1:a. De är jättestora i storleken. Jag som är en 4:a tycker tom att 3:orna är för stora.
    PPP - tack för de lugnande orden. Jag har normalt 3, ibland 4, i Odd Molly - men beställde en 2a i Fields of Lace, eftersom den är stor i storlek. Jag hoppas bara att jag inte varit för optimistisk?
    Jag provade en 3a, tror jag det var, hos Mathilde, och tyckte den var stor. Hoppas bara det inte var en 4a jag provade, och att jag minns fel ...

Jaja, det löser sig.

Har någon här beställt för Deepfling tidigare?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna