• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina

Tack för välkomnandet!

Jag måste vara allvarligt sjuk eller något - jag är inte alls supersugen på något ur höstkollektionen *knäpp*

• rew

hej hej!

Hoppar in här lite spontant med en fråga! Ngn som vet en återförsäljare i Linköping alt. Norrköping? Vilken webshop har ett bra sortiment? lovely knit, finns den bara i ull i höstkollektionen? Är den ngt som återkommer i kollektionerna?

Blev visst många frågor till er experter!

MVH Eva

• Stargirl
    rew skrev 2009-07-19 08:57:55 följande:
    hej hej!Hoppar in här lite spontant med en fråga! Ngn som vet en återförsäljare i Linköping alt. Norrköping? Vilken webshop har ett bra sortiment? lovely knit, finns den bara i ull i höstkollektionen? Är den ngt som återkommer i kollektionerna?Blev visst många frågor till er experter!MVH Eva
    Finns bara i ull i höst kollektionen. De flesta har nog reat ut dem men OM butiken i sthlm ska ha kvar i vissa färger.
    Den modellen har återkommit länge nu så jag förväntar mig att den ska komma tillbaka i vår.
  • NewYorker
    Bina skrev 2009-07-19 08:49:44 följande:
    Tack för välkomnandet!Jag måste vara allvarligt sjuk eller något - jag är inte alls supersugen på något ur höstkollektionen *knäpp*
    Allvarligt sjuk eller helt sund, jag vet inte egentligen vad ...
    Önskar jag kunde känna den begränsningen iallafall ... Jag har köpt Native shirt och Full embroidereds smock dress redan, tror inte jag ska he mer ur pre-fall, men kan knappt bärga mig tills den RIKTIGA höstkollektionen släpps ... Då lär jag bli fullständigt ruinerad.

Men glad! Och snygg!

Kram
  • Stargirl
    alias skrev 2009-07-19 09:42:09 följande:
    Allvarligt sjuk eller helt sund, jag vet inte egentligen vad ... Önskar jag kunde känna den begränsningen iallafall ... Jag har köpt Native shirt och Full embroidereds smock dress redan, tror inte jag ska he mer ur pre-fall, men kan knappt bärga mig tills den RIKTIGA höstkollektionen släpps ... Då lär jag bli fullständigt ruinerad.Men glad! Och snygg!Kram
    Jag vet heller inte vad jag ska göra när den släpps.....vet att jag kommer att få panik och rädd för att allt ska ta slut så jag kommer bara panik shoppa
  • NewYorker
    Stargirl skrev 2009-07-19 09:45:03 följande:
    Jag vet heller inte vad jag ska göra när den släpps.....vet att jag kommer att få panik och rädd för att allt ska ta slut så jag kommer bara panik shoppa
    Precis så känner jag också ... kommer inte att våga gå ifrån datorn och shoppa ALLT jag vill ha ...
    Och - man kan ju faktiskt skickatillbaka ... (haha, som om det skulle hända!)

Det ska bli så kuuul!
  • Stargirl
    alias skrev 2009-07-19 09:47:07 följande:
    Precis så känner jag också ... kommer inte att våga gå ifrån datorn och shoppa ALLT jag vill ha ...Och - man kan ju faktiskt skickatillbaka ... (haha, som om det skulle hända!)Det ska bli så kuuul!
    Ja och det är så dumt. För att när man går in i en butik kan ett visst plagg vara helt underbar live men i datorn ser den tråkig ut och tvärtom. Har hittat en lokal butik som läger undan allt jag vill köpa så jag hinner prova dem. Tyvärr köper de inte in allt och har inte så brett sortiment som man finner på nätet.
  • Bina

Känner mig utanför och får kanske börja ragga gamla godingar istället.. Jag har bara sett några enstaka plagg ur riktiga höst som kittlar lite.. annars nej.

• Stargirl
    Bina skrev 2009-07-19 09:54:24 följande:
    Känner mig utanför och får kanske börja ragga gamla godingar istället.. Jag har bara sett några enstaka plagg ur riktiga höst som kittlar lite.. annars nej.
    OJ, du har kanske tröttnat
  • NewYorker
    Bina skrev 2009-07-19 09:54:24 följande:
    Men Bina - är det inte så att kläderna liksom gnager sig in, i början är man ganska cool för att gradvis förvandlas till besatt?

Men om inte annat så mår ju plånboken bra av viss återhållsamhet ...

Det är alltid kul att ragga gamla godingar, fast jag har blivit lite mer försiktig på tradera. Det känns som det dyker upp fler och fler kopior.

Får satsa på Bambis Molly Mall istället!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna