• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-18 19:24:03 följande:
    Det var meningen innan jag reagerade på "Cupcake töjorna är heller inte stora i storleken" men det kanske blev lite omkastning av orden. Det var det jag blev lite förvirrad över.
    Jag utryckte mig konstigt. De ÄR stora i stl precis som pointelle linnena och OM t-shirtsen. Jag ser nu hur konstigt jag skrev. Sorry!
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-07-18 19:25:22 följande:
    Jag utryckte mig konstigt. De ÄR stora i stl precis som pointelle linnena och OM t-shirtsen. Jag ser nu hur konstigt jag skrev. Sorry!
    Har beställt en hatehate i strl 4. Har redan ångest att den kommer vara förstor. Den ska ju sitta snävt för att vara snygg.
  • gambia90
    Puffig Pingla skrev 2009-07-18 19:28:53 följande:
    Har beställt en hatehate i strl 4. Har redan ångest att den kommer vara förstor. Den ska ju sitta snävt för att vara snygg.
    Lägg ut på T! Du får säkert pengarna tillbaka ;)
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-18 19:28:53 följande:
    Har ingen sån men kan tänka mig att den är stor. Min T från OM är från förra vårens kollektion och den känns som stl M.
  • nick name
    Stargirl skrev 2009-07-18 10:44:24 följande:
    Ngn mer som har en Helena loves Terry klänning? Har precis lagt upp en bild i Bloggen. Det är en klar favorit när det är varmt! Kan rekomenderas!
    Aaa, jag har en på mig idag, en turkos! Jättefin, skön och man känner sig välklädd fast ledig, liksom.
  • Dis
    Stargirl skrev 2009-07-18 18:08:32 följande:
    Man ska helst gå upp en stl då den är liten. Jag är normalt en 0:a men tog en 1:a. Då jag inte hämtat ut den så vet jag inte om det blev bra
    Tack, då köpte jag en röd i storlek 2 på Folkart :) Den grå är fin med..kanske blir en sådan blus, visst finns det? Minns inte var jag såg den.
  • annatje77

Ni oddmolly kunniga ;) Visste någon av er hur Smalville Bloomers är i storleken? Köpte st 2, en stl mindre än jag brukar. Har st 40/42. Var det helt fel? :( Har hört att de töjer sig massor...

• oOrosamarängerOo
    Kajsan: Visst va de du som va ute efter en berry dress i stl 4? Ramlade nyss över en sida där det finns en 4 kvar på rea, så hojta om du vill ha länken.
  • Bina

Det hänger en Lila Grandmas Coat stl 3 på NK Stockholm.. eftersom jag lät den hänga kvar.. 30% rabatt.. bara tipsar

(jo jag har kommit hem ikväll och snabbläser lite överallt)

• Mabimao
    Bina skrev 2009-07-18 23:51:21 följande:
    Det hänger en Lila Grandmas Coat stl 3 på NK Stockholm.. eftersom jag lät den hänga kvar.. 30% rabatt.. bara tipsar (jo jag har kommit hem ikväll och snabbläser lite överallt)
    Välkommen tillbaka. Jag nattsuddar och letar efter en spring coat grå stl 4. Inte lätt........
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna