• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bina
    Mabimao skrev 2009-07-19 00:10:55 följande:
    Välkommen tillbaka. Jag nattsuddar och letar efter en spring coat grå stl 4. Inte lätt........
    Tack sötis!

Nej de där gick väl som smör i solsken.. jag har inte ens tänkt tanken på att hitta någon sådan.
  • Duntoffla

"Råkade" visst shoppa en tunika på T ikväll. Nu måste jag rensa lite barnkläder hemma

Dis- *hejjar lite* Är du här också? Känns som om många florerar i samma trådar här på FL. Man kanske borde skaffa sig ett liv?

• Mabimao
    Bina skrev 2009-07-19 00:40:16 följande:
    Tack sötis!Nej de där gick väl som smör i solsken.. jag har inte ens tänkt tanken på att hitta någon sådan.
    Jag har hittat en i powder i Lidköping för 50%!!!!! MEN, vet inte om jag vill ha en så ljus färg, känns opraktiskt............hm......på en annars såååå praktisk kappa...Haha
  • freemind
    Bina skrev 2009-07-18 23:51:21 följande:
    Det hänger en Lila Grandmas Coat stl 3 på NK Stockholm.. eftersom jag lät den hänga kvar.. 30% rabatt.. bara tipsar (jo jag har kommit hem ikväll och snabbläser lite överallt)
    Välkommen hem!
  • Mabimao

Även om det nog är kört så vill jag efterlysa "spring coat" Lila eller grå stl 3 eller 4.
    Jag har provat 4 och tyckte den var bra, men är ju en 3:a oftast.
    Vad tycker ni som har en? Hur är den i storleken?
    Så om ni ser en, rea eller inte hojta gärna till!!!
    Nu är det på tiden att jag släcker, övriga familjen har sovit ett bra tag.
    Go´natt :)

• Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-07-19 01:02:12 följande:
    Även om det nog är kört så vill jag efterlysa "spring coat" Lila eller grå stl 3 eller 4. Jag har provat 4 och tyckte den var bra, men är ju en 3:a oftast. Vad tycker ni som har en? Hur är den i storleken? Så om ni ser en, rea eller inte hojta gärna till!!! Nu är det på tiden att jag släcker, övriga familjen har sovit ett bra tag. Go´natt :)
    Go natt!
  • Bambiblogg
    Även om det nog är kört så vill jag efterlysa "spring coat" Lila eller grå stl 3 eller 4.Jag har provat 4 och tyckte den var bra, men är ju en 3:a oftast.Vad tycker ni som har en? Hur är den i storleken?Så om ni ser en, rea eller inte hojta gärna till!!!Nu är det på tiden att jag släcker, övriga familjen har sovit ett bra tag.Go´natt :)
    Dom är små i storlekarna. Jag har gått upp en storlek på min och då sitter den perfekt tycker jag.
  • NewYorker
    Även om det nog är kört så vill jag efterlysa "spring coat" Lila eller grå stl 3 eller 4.Jag har provat 4 och tyckte den var bra, men är ju en 3:a oftast.Vad tycker ni som har en? Hur är den i storleken?Så om ni ser en, rea eller inte hojta gärna till!!!Nu är det på tiden att jag släcker, övriga familjen har sovit ett bra tag.Go´natt :)
    Jag tycker också den är liten i storleken, och har en 4. Man ska ju kunna ha en varm tröja under (jag provade med en Lovely Knit under).

Bina - välkommen hem o tillbaka hit!!! Du är saknad!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna