• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2009-07-19 10:31:44 följande:
    Hoppsan det går visst inte att citera. Aha, då vågar man ju knappt köpa annat än i butik{#lang_emotions_undecided} Fasen att allt ska kopieras dit och dit
    Stargirl skrev 2009-07-19 10:37:14 följande:
    Den är från Tiffanys....jep äkta vara. Heart tag halsband fick jag i morgon gåva av min nyblivna make. Har även armband från samma serie som jag fick när jag fyllde....hmmm 30 tror jag. (nu tänker ni att han är snål men så är icke fallet, det var precis vad jag önskade mig är ingen sucker för diamanter).
    Det var väl typiskt att det skulle vara något tokdyrt Superfint är det i alla fall. Jag får väl beundra på håll istället. Jag är inte heller ngn diamantsucker så jag skulle blivit galet nöjd om jag fått ett sånt halsband. Jag gillar inte för mycket lulllull.
    maruttan skrev 2009-07-19 10:35:10 följande:
    Hoppar in här med en fråga! Hur är lovelier kniten i stl? Har hittat en i stl 3 och jag är en 42/44 på överkroppen, tror ni den skulle funka på mig?
    Jag undrar detsamma. Jag provade en 2:a som satt rätt precis. (fast bra alltså men då hade jag ett tunnt linne under bara) Hur stor skillnad är det mellan storlekarna? Blir 3 tokstort på en som har breda axlar, små boobs och relativt normal midja?
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2009-07-19 10:47:16 följande:
    Aaah, svårt att ge bra råd. Jag är en stl 0 normalt men går upp i stl till en stl 1 då jag gillar att koftor har långa ärmar och stora nog att ha en blus under på vintern.
    Ok, så du går upp i dem? Hmm...det finns ju nämligen lite 3:or på olika ställen men 2 verkar tvärkört.
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-07-19 10:47:24 följande:
     Äh att citera verkar svårt....helt plötsligt.

Men den är inte SÅ dyr....det är ju ett klassiskt smycke som man kan ha för evigt. Jag tror halsbandet kostar runt 3000 kr och armbandet 2000. Kul present att önska sig då man fyller år lr liknande. Köp dock inte på Tradera eller E-bay finns många förfalskningar.
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2009-07-19 10:49:45 följande:
    Ok, det var ju inte sååå farligt mot vad sånt kan kosta. Sambon har förut köpt smycken till mig i present och så men de har mest blivit liggande trots att de varit fina. Skulle däremot behöva ett litet kortare halsband så jag får önska mig ett i present. För min del kan det lika gärna vara silver också. Gillar inte rött guld utan antingen silver eller vitt guld. Vi får väl se till att gifta oss snart
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-07-19 10:58:05 följande:
    Ok, det var ju inte sååå farligt mot vad sånt kan kosta. Sambon har förut köpt smycken till mig i present och så men de har mest blivit liggande trots att de varit fina. Skulle däremot behöva ett litet kortare halsband så jag får önska mig ett i present. För min del kan det lika gärna vara silver också. Gillar inte rött guld utan antingen silver eller vitt guld. Vi får väl se till att gifta oss snart
    Nej inte alls. Kanske kostade halsbandet 4000? Men Tiffanys finns ju inte i Sverige vilket gör det extra roligt. Jag älskar både armbandet och halsbandet och då det är sånt klassiskt smycke så kommer jag med stor sannolikhet använda det resten av livet samt låna ut dem till dottern.
  • Puffig Pingla
    Bina skrev 2009-07-19 08:49:44 följande:
    Tack för välkomnandet!Jag måste vara allvarligt sjuk eller något - jag är inte alls supersugen på något ur höstkollektionen *knäpp*
    Välkommen tillbaka honey.

Ororar mig inte ett dugg för det tillståndet. Du lär preciiiiis som oss andra falla ur balans så fort du ser något ur höstkollektionen gå förbi.
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2009-07-19 11:02:13 följande:
    Nej inte alls. Kanske kostade halsbandet 4000? Men Tiffanys finns ju inte i Sverige vilket gör det extra roligt. Jag älskar både armbandet och halsbandet och då det är sånt klassiskt smycke så kommer jag med stor sannolikhet använda det resten av livet samt låna ut dem till dottern.
    Ja, det är ju roligare att ha något som inte precis alla har. *önskar mig en NY-resa i bröllopspresent OCH ett fint halsband* Och ett bröllop

Alltså, jag måste vara helt sjuk! Har inte minsta sug efter danska barnkläder (utom den order som redan är lagd från Molos nya kollektion) och sitter typ bara och googlar OM nu. Särskilt Lovely knit. Blir ju knäpp snart!

Har ngn beställt från Green apple?
  • Mamma2001

Igår kväll kom vi hem från Stockholm, och jag har precis packat upp alla grejjer. Hann ju shoppa lite Molly plagg också. (snabbshoppade 3 till igår) så nu har jag handlat 6 stycken under en vecka så nu ska jag kunna hålla mig ett tag hoppas jag.....

• Ugglan71

Herregud man blir ju helt galen av alla fina mollysar.... har redan köpt för mycket. Maken har lovat att jag ska få onceinalifetime coat i allmost black och #153 volile dress men fanmej jag vill ha mer och mer.... Ska lägga ut endel auktioner, får hoppas på att det täcker odd molly kontot ).....

• Duntoffla
    Mamma2001 skrev 2009-07-19 11:17:36 följande:
    Igår kväll kom vi hem från Stockholm, och jag har precis packat upp alla grejjer. Hann ju shoppa lite Molly plagg också. (snabbshoppade 3 till igår) så nu har jag handlat 6 stycken under en vecka så nu ska jag kunna hålla mig ett tag hoppas jag.....
    Hoppsan! Vad blev det för fint? Var du på några bra reor?

Aporopå reor- rear någonsin OM-butiken sina plagg?
    Ugglan71 skrev 2009-07-19 11:20:08 följande:
    Herregud man blir ju helt galen av alla fina mollysar.... har redan köpt för mycket. Maken har lovat att jag ska få onceinalifetime coat i allmost black och #153 volile dress men fanmej jag vill ha mer och mer.... Ska lägga ut endel auktioner, får hoppas på att det täcker odd molly kontot ).....
    Tur att Tradera finns!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna