• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Bambiblogg
    Kajsan skrev 2009-08-02 20:58:13 följande:
    Har hudvårdsprodukterna kommit ut i butik nånstans? Jag är sååå nyfiken !
    En del har kommit till OM-butiken vet jag.
  • Solskensmamman06
    Mabimao skrev 2009-08-02 20:58:52 följande:
    Den med bara ros och text Odd Molly är spring -05
    Tusen tack!!!
    Har sett en helt underbar poncho på en tjej i grått och rosa med denna broderade ros och undrade vad det var ifrån för år! Den var inte vintrig, utan i typ bomullstyg tror jag, och så läcker till jeansen och gummistövlarna hon hade på sig!

Men då är det säkert helt omöjligt att hitta den idag... Får bli span på T. då.
  • Mabimao
    Solskensmamman06 skrev 2009-08-02 21:01:52 följande:
    Tusen tack!!!Har sett en helt underbar poncho på en tjej i grått och rosa med denna broderade ros och undrade vad det var ifrån för år! Den var inte vintrig, utan i typ bomullstyg tror jag, och så läcker till jeansen och gummistövlarna hon hade på sig!Men då är det säkert helt omöjligt att hitta den idag... Får bli span på T. då.
    Säkert, såldes en ponch på T igår( gick för 1400 tror jag), men den var vintrigare. Det kommer en i årets kollektion också såg jag.
  • Milliemolly
    Solskensmamman06 skrev 2009-08-02 20:41:04 följande:
    Hej i tråden.Ni som har kolla - vilken kollektion / vilket år hade odd molly en broderad ros med texten odd molly på sin kollektion?Någon som vet?Tack på förhand!
    Jag köpte en "julaftonsblus" ur den kollektionen till julen 2005. Jag fick även en stickad tröja med stora rosen på magen. Så hösten 2005 är kollektionen.
  • Milliemolly
    Kajsan skrev 2009-08-02 20:58:13 följande:
    Har hudvårdsprodukterna kommit ut i butik nånstans? Jag är sååå nyfiken !
    I sthlm på Odd Molly-butiken. Men fy fasen 395 kr för bodybutter..............jag stoppade mig själv där faktiskt! Tycker redan att 165 kr är i dyraste laget på Body Shop
  • Bambiblogg
    Milliemolly skrev 2009-08-02 21:14:13 följande:
    I sthlm på Odd Molly-butiken. Men fy fasen 395 kr för bodybutter..............jag stoppade mig själv där faktiskt! Tycker redan att 165 kr är i dyraste laget på Body Shop
    Jag har köpt den (kunde inte låta bli efter Bambis recension), men har bara vågat använda den en gång. Men visst var den dyr, men jag ser den som en prydnadssak till badrummet
  • Mamma2001
    Kajsan skrev 2009-08-02 18:39:19 följande:
    DESPERAT BEHOV AV HJÄLP!Min fina Berry Dress ligger nerpackad med tags kvar i sin påse och väntar på att få användas på lördag då vi ska på bröllop.Men NÄ, då har dottern , med pizza i handen , tagit fram den och smetat en stor oljig röd pizzafläck på framsidan.Vad är oddsen?!Jag har Vanish gele och galltvål hemma, vad ska jag prova?Eller har nån nåt annat förslag? Det är ju en MARDRÖM!!
    Här hemma med 2 barn och Odd Molly kläder brukar jag råka ut för en och annan fläck också! Kör alltid direkt med KALLT vatten och liten yes... Borta på nolltid!
  • Mabimao

Missade en Barnyard dress på Blocket för 600 kr med 2 minuter tidigare ikväll......
    Haaaaaaaar sååååååå svååååååårt att släppa det!!!!!
    Viiiiiill haaaaaa

• Sara Mia
    Bina skrev 2009-08-02 21:09:27 följande:
    God kväll ... kikar in och berättar att min dagens molly ligger online först nu everydaymolly.blogspot.com/Hoppas ni andra haft en bra helg!
    Superläckert Bina!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna