• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Duntoffla
    Sara Mia skrev 2009-08-02 20:22:27 följande:
    Jag köpte den ljusgröna i somras. jag brukar oftast ha 1, men tog en 0 och den är perfekt. Man reglerar ju vidden med knytbandet.
    Ok, tack! Då ska jag nog testa med 1 eller 2 då.
  • Sara Mia
    One skrev 2009-08-02 11:38:16 följande:
    Går fortfarande och myser över mina blåa kappa...helt underbar...och den sprider fortfarande en svag mollydoft, trots att den inte legat i sin påse...I´m so happy!Men tjejer, jag är lite sugen på indy dress i chocolate...men tror ni att man kan ha det...jag är 3o+....passar den verkligen på hösten också med sina fjärilar? Jag gillar den men jag har en annan klänning som jag vill ha som kommer snart...om den inte kostar skjortan förstås...och om man hinner med att få den när man fått reda på hur storleken är på den. Jättejobbigt förresten att man inte kan veta hur storlekarna är...då är det ju liksom ursvårt att förboka....suck.
    Klart du kan!
    Jag är 40+ och slog till på en hit & run dress. Man får "klä ner" det flicksöta lite om det känns för puttenuttigt. Jag tycker tex. att det blir kanonsnyggt med en skinnjacka till plaggen som är "riktigt söta" tex. de med fjärilar och rosor. Eller varför inte jeansjacka?
  • Solskensmamman06

Hej i tråden.

Ni som har kolla - vilken kollektion / vilket år hade odd molly en broderad ros med texten odd molly på sin kollektion?

Någon som vet?

Tack på förhand!

• Mabimao
    Solskensmamman06 skrev 2009-08-02 20:41:04 följande:
    Hej i tråden.Ni som har kolla - vilken kollektion / vilket år hade odd molly en broderad ros med texten odd molly på sin kollektion?Någon som vet?Tack på förhand!
    PPP har en förteckning på alla kollektioner
    parlorforpinglor.blogspot.com/
    scrolla ner en bit och du hittar dem på höger sida
  • Mabimao

Menar du den med bara ros eller den med ros & en g-klav eller &-tecken (minns ej vilken) Den sistnämnda är Maestress Selectif Fall -08

• Solskensmamman06

Tack för svar!
    Men blev fortfarande inte klar över vilken kollektion det kan vara då jag inte hittar någon kollektion som bara heter odd molly?
    *idiot förklarar mig själv och skrapar med foten för hjälp*

• Solskensmamman06

bara ros med odd molly broderat på!

• Kajsan

Har hudvårdsprodukterna kommit ut i butik nånstans? Jag är sååå nyfiken !

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Mabimao

Den med bara ros och text Odd Molly är spring -05

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna