• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Mabimao

Duntoffla:
    Jag ringde OM och det fanns 1 i stl 3 kvar i rosa.......vi struntar i det. Chansen att få tag i den känns inte så stor.
    Tackar för erbjudandet dock.

• Mamma till N o N

Hej!

Ok! Jag visste inte det =(

Fortsätter att kika runt på tradera men en "vanlig" butik känns säkrare! =)

• Frusna flickan

Hej hej... Fick veta att min måste ha oncenalifetime coat kommer att kosta över 7000 kr!!!!!!! *deppar

Dagens outfit för mig blev, Nudie jeans, puppa silk wraparound i chalk och hunter stövlar.

Läser att många diskuterar kopor på T. Jag använder oftast bara produktbilderna och kan sälja två likadana plagg olika stl. Jag köper en del när det är rea i butikerna och säljer några av plaggen på T. Det är givetvis original och jag gör det för att tjäna en liten slant som jag kan köpa nytt skojigt för.

Jag ångrar mig djupt att jag inte köpte chrochetkoftan jag såg till 50% nyligen och sålde den på T...

• Frusna flickan
    Stargirl skrev 2009-08-04 11:05:42 följande:
    Detta plagg är nog ingen Molly om jag får gissa.
    Jag såg den förut också och jag har heller aldrig sett denna.. Den anmäls nog snart.
  • jojoa75
    Frusna flickan skrev 2009-08-04 15:08:03 följande:
    Hej hej... Fick veta att min måste ha oncenalifetime coat kommer att kosta över 7000 kr!!!!!!! *depparDagens outfit för mig blev, Nudie jeans, puppa silk wraparound i chalk och hunter stövlar.Läser att många diskuterar kopor på T. Jag använder oftast bara produktbilderna och kan sälja två likadana plagg olika stl. Jag köper en del när det är rea i butikerna och säljer några av plaggen på T. Det är givetvis original och jag gör det för att tjäna en liten slant som jag kan köpa nytt skojigt för. Jag ångrar mig djupt att jag inte köpte chrochetkoftan jag såg till 50% nyligen och sålde den på T...
    är det en kappa som kommer nu i höst?? Galet pris...
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Ugglan71

Frusna flickan skrev 2009-08-04 15:08:03 följande:

Hej hej... Fick veta att min måste ha oncenalifetime coat kommer att kosta över 7000 kr!!!!!!! *depparDagens outfit för mig blev, Nudie jeans, puppa silk wraparound i chalk och hunter stövlar.Läser att många diskuterar kopor på T. Jag använder oftast bara produktbilderna och kan sälja två likadana plagg olika stl. Jag köper en del när det är rea i butikerna och säljer några av plaggen på T. Det är givetvis original och jag gör det för att tjäna en liten slant som jag kan köpa nytt skojigt för. Jag ångrar mig djupt att jag inte köpte chrochetkoftan jag såg till 50% nyligen och sålde den på T...
    Kappan kommer att kosta 5990 kr. Vart har du hört att den ska kosta så mycket?? *nyfiken*.
  • Sara Mia

Har någon beställt från Deepfling? Jag kan inte hitta uppgifter om vad frakten kostar. Fick ni betala tull? Tacksam för svar.

• Mabimao

Frusna flickan skrev 2009-08-04 15:08:51 följande:

Jag såg den förut också och jag har heller aldrig sett denna.. Den anmäls nog snart.
    Jag har mailat säljaren och fått fler bilder, där man sett etikett i nacken och tags. Och att hon köpt den i USA modell nr 049........
    Jag har ingen aning.......känns inte som om säljaren själv vet om det är en kopia i så fall. Hon verkar inte ha helkoll på OM.
    Såg att hon lagt till lite i sin objektbeskrivning.
  • oOrosamarängerOo
    Mabimao skrev 2009-08-04 15:19:18 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-08-04 15:08:51 följande: Jag har mailat säljaren och fått fler bilder, där man sett etikett i nacken och tags. Och att hon köpt den i USA modell nr 049........ Jag har ingen aning.......känns inte som om säljaren själv vet om det är en kopia i så fall. Hon verkar inte ha helkoll på OM. Såg att hon lagt till lite i sin objektbeskrivning.
    Mailade oxå säljaren och fick bilder, men tycker ändå att det är dåt som inte stämmer.
    Mollypengarna satt lite konstigt och såg fastsydda ut, etiketten kan oxå va påsydd o ett par gamla taqs?
    Det småblommiga bröstdelstyget känns inte så mycket molly?
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2009-08-04 15:40:19 följande:
    mollypengarna såg självfastsydda ut alltså
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna