• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • freemind
    Lillpinglan skrev 2009-08-04 00:06:49 följande:
    Hej!Ska sälja två av mina tre nyinköpta Odd Molly-plagg (chansade på storlekarna då jag är helt grön gällande klädmärket och inte har nån återförsäljare i min stad så jag kunde prova först..) men .. var sjutton hittar jag beskrivningar på plaggen (för att göra annonserna bättre)? På butikens hemsida (där jag köpte dem) står bara nummer på plaggen, inte vad de heter.. Googlar men finner icke! Nån som har nåt bra tips? Plaggen är från vårens/sommarens kollektion så de finns inte på oddmolly.com heller tyvärr.
    Jag hjälper gärna till
    Vilka nummer är det?
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-08-04 00:43:03 följande:
    Nu måste jag gå och sova.  *gäsp* Ny dagisstart imorgon så det gäller att vara pigg.Go natt!
    nattinatti
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-08-04 00:26:58 följande:
    [citat]
    Ok. Om jag ska dit så kommer jag nog tyvärr inte kunna lägga ut så mycket (är nästan pank efter regnig semester ) men om du vill att jag kollar och hinner föra över pengar innan så kollar jag självklart åt dig Inboxa i så fall!Är som sagt osäker på om jag kommer att kunna klämma in det på onsdag men skulle så gärna vilja

Jag kan kolla med butiken om de har först och vad de kostar. Återkommer imorgon.
  • Stargirl

En Frottè robe skulle jag vilja ha...eller en frottè tunika. Undras om det finns hos OM på Humlegårdsgatan. Skulle sitta fint med 50% rabatt på dem.....
    Maken ska måla i sonens rum imorgon...kanske piper jag iväg med dottern till stan. Sönerna är hos mormor....

• isako
    freemind skrev 2009-08-04 00:27:47 följande:
    Klart att du får Jo, jag är ganska stor upptill, drar bh-storlek 80 DD. Har storlek 3 på de flesta OM plagg men på denna behöver jag storlek 4, då modellen är ganska tråg över bysten. Här finns en bild när jag har min på mig. mollyist.blogspot.com/2009/07/dagens-odd-moll...
    Tack
    Oki då skall jag ha en 4a helt enkelt.. Typiskt. Finns typ inte att få tag i... *suck*
    Gillar inte  höstens färger lika mycket som vissa av dem gamla. MEN skam den som ger sig..
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Bambiblogg
    Lillpinglan skrev 2009-08-04 00:06:49 följande:
    Hej!Ska sälja två av mina tre nyinköpta Odd Molly-plagg (chansade på storlekarna då jag är helt grön gällande klädmärket och inte har nån återförsäljare i min stad så jag kunde prova först..) men .. var sjutton hittar jag beskrivningar på plaggen (för att göra annonserna bättre)? På butikens hemsida (där jag köpte dem) står bara nummer på plaggen, inte vad de heter.. Googlar men finner icke! Nån som har nåt bra tips? Plaggen är från vårens/sommarens kollektion så de finns inte på oddmolly.com heller tyvärr.
    Bambi har bloggat om de flesta av vårens plagg, du kan kolla där. Hon brukar ha bra beskrivningar också.
  • Ugglan71
    One skrev 2009-08-03 23:42:23 följande:
    Kan inte någon fixa en lista på misstänkta säljare på Tradera? Får väl inte läggas här då det kan ses som utpekande osv osv men kan man inte ha det på någon blogg som man behöver lösen för att få se?? Då kan ju inte de säljarna heller få tag i listan och hävda att de är felfördelade? Detta går ju förmodligen inte men jag blir så irriterad på folks beteenden...Det förstör ju hela andrahandsmarknaden...och ska jag vara riktigt ärlig så verkar inte bambis ställe att funka, vilket vore bra om det gjorde!,...eftersom vi här t.ex. fortfarande köper och lägger ut våra plagg på T istället för där!Nej, jag har inte gått på någon nit precis nu...men det irriterar mig så oerhört att man hela tiden måste vara så förbenat noggrann i sin koll av säljaren!!Behövde bara avreagera mig lite!
    jag tror att en sådan lista skulle skapa ännu mer hysteri.... Jag har svårt att sälja mina OM, bara därför för att jag la upp två dollar dressar(använda) samtidigt och genast tror folk att det är kopior (klänningar från tidigar kollektioner). Jah tror att de flesta som säljer på tradera (även de som säljer mycket nya plagg) är seriösa. Visst finns det de som säljer plagiat men inte i den utsträckning som folk tror.
  • Ugglan71
    One skrev 2009-08-03 23:43:50 följande:
    Är det förresten någon som har en Great Day tunic? Hur är de i storleken?Ska man gå upp eller ned i storlek eller ha sin vanliga? Jag är bredare nedtill, men är inte storbystad direkt.
    Jag tycker de är stora i storlekarna. Jag skulle välja en modell mindre
  • Sylt
    Duntoffla skrev 2009-08-04 00:26:58 följande:
    Haha Jag är ute efter de som är lite utsvängda nertill och har ett märke vid ena framfickan. (inte de som är trasiga) har sett dem på rea på några ställen men jeans vill man nästan prova. I alla fall om man som jag har en rejäl häck
    Godmorgon!

Haha, samma bakdel här (fast den fick ju plats i kjolen) *asg*
    Du får ut och prova och återkomma med rapport!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna