• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-08-03 21:25:31 följande:
    Siabellon: Jag använder mig av paypal och betalar med mitt visakort, det fungerar jättebra. Ebay länkar vidare direkt till paypal vilket gör att det känns säkert.
    Tack! ska väl försöka mig på det där nångång. är lite seg. o feg.

• Pokergirl
    misak skrev 2009-08-03 21:34:52 följande:
    Hej!Såg en underbar klänning på tv för en stund sedan, Jessica Andersson hade den på Lotta på Liseberg. Vad heter den o kan man köpa den någonstans nu?
    Klänningen heter berry dress, vet inte om den finns kvar någonstans, har för mig att jag bara sett den i rött, men du kan ju alltid kolla tradera.
  • Kajsan
    misak skrev 2009-08-03 21:34:52 följande:
    Hej! Såg en underbar klänning på tv för en stund sedan, Jessica Andersson hade den på Lotta på Liseberg. Vad heter den o kan man köpa den någonstans nu?
    Berry dress köpte jag på mathilde för nån vecka sen.
    Sen finns den i min lokala butik till otroliga 70 %!
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • MinSeth
    Kajsan skrev 2009-08-03 21:45:25 följande:
    Berry dress köpte jag på mathilde för nån vecka sen. Sen finns den i min lokala butik till otroliga 70 %!
    Ååå, då skulle jag inte kunna låta bli att köpa en till! Underbart att äga sådana vackra saker!
  • Sommarbebben
    Berry dress köpte jag på mathilde för nån vecka sen.Sen finns den i min lokala butik till otroliga 70 %!
    Du vet möjligtvis inte om den finns i strl 2 hos din lokala butik? *blink blink*
  • misak
    Berry dress köpte jag på mathilde för nån vecka sen.Sen finns den i min lokala butik till otroliga 70 %!
    Var finns den butiken? I vilken färg?

Den klänningen skulle jag lätt kunna gifta mig i, om sambon hade friat dvs
  • Kajsan
    Sommarbebben skrev 2009-08-03 21:58:43 följande:
    Du vet möjligtvis inte om den finns i strl 2 hos din lokala butik? *blink blink*
    Jo det fanns bara i strl 2, och två stycken kvar igår.
    I färgen Powder.
    Jag skulle också vilja gifta mig i en vit sån, var nästan påväg att köpa en av den anledningen, men det känns ju lite onödigt
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2009-08-03 21:25:52 följande:
    Dun --> En webbutik i Finland med härliga namnet "Bimbo" *fniss*. Superservice, jag överförde pengar i torsdags hade den i lådan idag! Tyvärr har hon inga kvar. Det finns en på tradera nu (strl 2), tror helt klart att det hade räckt för mig (= generösa i sina strl)
    Haha...porrigt namn Har du en storlek 3 nu? Vad har du för strl i vanliga fall? Alltså 38/40/42/44?
    Kajsan skrev 2009-08-03 22:01:33 följande:
    Jo det fanns bara i strl 2, och två stycken kvar igår. I färgen Powder. Jag skulle också vilja gifta mig i en vit sån, var nästan påväg att köpa en av den anledningen, men det känns ju lite onödigt
    Hur är den i storlek? Jag verkar ju kunna ha lite alla möjliga storlekar i OM.
  • Kajsan
    Duntoffla skrev 2009-08-03 22:05:28 följande:
    Hur är den i storlek? Jag verkar ju kunna ha lite alla möjliga storlekar i OM.
    Den är stor! Jag grämmer mig lite att jag inte köpte en 3;a istället för 4:a, jag hade lugnt kunnat ha 3:an..
    Och jag är en 4a!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna