• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Anna Paulita
    SooJuicy skrev 2009-08-03 22:54:37 följande:
    För att säljaren säljer ett ex och sålt andra thailansskopior av andra varor, och inga egna bilder på om plaggen, så blev lite tveksam då
    Ja, det är klart....det tänkte jag inte ens på. Jag visste inte ens att det fanns Odd Molly kopior...
  • Tumadre
    SooJuicy skrev 2009-08-03 22:47:10 följande:
    Vad tror ni om detta , kopior eller? www.tradera.com/category/category.aspx...
    Själv skulle jag inte köpa något på Tradera om jag enbart såg en kopierad produktbild. Jag vill helst se bild på plagget som säljaren har hemma.
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-08-03 22:54:27 följande:
    Jag är ute efter lite sköna cupcakes, Smock blouse, jeans, superpleated blouse, lovealot ,cardigan....
    Jeans fanns det fullt av på mathilde i pk på nedervåningen, livelot har jag inte sett på rea i nån av butikerna, superpleated blouse fanns men minns inte vart, tror oxå nere på mathilde, ev på wink. Överlag så hade wink och mathilde väldigt mycket tyckte jag, men va bara insnöad på lacen :-d så minns inte exakt vad som fanns. Massa berry och wrafs i rosa och gult iallafall.
    Åhlens hade noll intressant...förrutom mina torgvantar jag hittade på vant o sjalavdelningen när jag gick för bi av en slump{#lang_emotions_undecided} kan de lixom inte ha allt OM på samma ställe!?
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2009-08-03 23:02:20 följande:
    och som vanligt kan man inte citera dig...

Jag var också rätt insnöad på mitt (lovelier knit) när jag var på Mathilde. I PK-huset kikade jag lite men inte så mycket på Biblioteksgatan. Det får kanske bli en liten tur dit så snart Traderapengarna rullat in.

Nä, Åhlens var urkasst tycker jag. Och varför ha det utspritt? *knäppt*
  • Mabimao

Om OM butiken skall ha rea, brukar de starta blygsamt då? Eller 50% direkt?
    Ingen som vill vara ombud.........
    Har de mycket summer kvar?

• Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-08-03 23:10:43 följande:
    Om OM butiken skall ha rea, brukar de starta blygsamt då? Eller 50% direkt? Ingen som vill vara ombud......... Har de mycket summer kvar?
    Tror att enligt Bambis blogg så startar de på 30% och sen ökar till 50%. Jag funderar hur 17 jag ska hinna dit? Undrar om jag kan klämma in en snabbvisit innan jag måste in till jobbet på onsdag eftermiddag{#lang_emotions_undecided}. Vad är du ute efter?
  • Anna Paulita

Ni som har koll på kommande kollektioner...verkar det som om det kommer komma något liknande som Tenfold knitjacket i framtiden? Skulle så gärna vilja ha en men fegar lite gällande att beställa på nätet då jag är högst osäker på min storlek. :/

• Sylt

Dun --> Kjolen är i strl 3. Annars har jag ca strl 30 i jeans eller typ 40 i byxor. I OM har jag allt från 0-3, väldigt skiftande.

Hur är OM-jeansen. Känner mig lite sugen..... Verkar inte gå så bra på T, eller? Svårt med strl (igen) när man inte kan prova

• Mabimao
    Anna Paulita skrev 2009-08-03 23:16:01 följande:
    Ni som har koll på kommande kollektioner...verkar det som om det kommer komma något liknande som Tenfold knitjacket i framtiden? Skulle så gärna vilja ha en men fegar lite gällande att beställa på nätet då jag är högst osäker på min storlek. :/
    Tenfold kommer i höst/vinter i ull. Kolla OM egna sida där du kan se alla kläder som kommer fall winter -09
  • Duntoffla
    Sylt skrev 2009-08-03 23:18:35 följande:
    Dun --> Kjolen är i strl 3. Annars har jag ca strl 30 i jeans eller typ 40 i byxor. I OM har jag allt från 0-3, väldigt skiftande. Hur är OM-jeansen. Känner mig lite sugen..... Verkar inte gå så bra på T, eller? Svårt med strl (igen) när man inte kan prova
    Får du för dig att du inte gillar den så vet du vad jag finns

jag har aldrig testat jeansen men tycker att de ser superfina ut. Vill ha vanliga denim och röda
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna