• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • freemind

Toddes fru skrev 2009-08-07 16:34:18 följande:

Allvarligt?? Kan hon inte få skriva vad hon vill...jag kanske misstolkar ditt sätt att skriva men sen när måste man tipsa andra om grejer bara för att man "hänger" i den här tråden. Är det en tyst överenskommelse eller..skittöntigt skulle jag vilja säga.
    Självklart får hon skriva precis vad hon vill! Men eftersom hon fick en negativ kommentar och därefter skrev en lång förklaring. Så var mitt svar mer riktat till hur hon skulle gjort för att inte få någon negativ kommentar.
    Själv förstod direkt varifrån hon shoppat
  • Duntoffla
    Ugglan71 skrev 2009-08-07 17:04:38 följande:
    Tror ni att jag kunde avhålla mig från att shoppa OM idag när jag var inne i stan? ? Fasiken vilket beroende det är. Fick oxå reda på att fall 09 släpps nästa vecka på torsdag/fredag....
    Vad shoppade du?
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-07 16:41:55 följande:
    Nej det tycker jag inte. Väntar man svar vet man ju inte om man fått den. Sen blir man ju så klart nyfiken Hur som helst är du supersnygg i livealoten i BT!
    Tack så mycket!

Jag antog att de flesta här  tråden skulle förstå eftersom stället fråga precis nämnts  tråden och att jag vet ju hur jag själv har hållt på  flera år med mitt sökande, köp och sälj så jag tänkte att jag var bland likasinnade. Jag ville inte att det skulle stå till öppet beskådande bara på hela internet.

Jag har tidigare letat efter en OM-tråd och vi var några som försökte oss på att starta en en gång  tiden men intresset var då inte så stort. Jag blev jätteglad när jag fick syn på denna. Äntligen känner jag mig inte helt galen som vissa av mina vänner tycker Vet inte hur många gånger jag fått höra att jag borde handla mer på H&M. Jag handlar ju faktiskt där ibland.

Jag har också en tendens att babbla för mycket när jag skriver bla bla bla bla
  • Frusna flickan

Duntoffla: Blev just kär i din Lovefirst tunic pink  BT............ Har ej sett den i den färgen innan. Ljuvlig  

• Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 20:07:27 följande:
    Tack så mycket! Jag antog att de flesta här  tråden skulle förstå eftersom stället fråga precis nämnts  tråden och att jag vet ju hur jag själv har hållt på  flera år med mitt sökande, köp och sälj så jag tänkte att jag var bland likasinnade. Jag ville inte att det skulle stå till öppet beskådande bara på hela internet. Jag har tidigare letat efter en OM-tråd och vi var några som försökte oss på att starta en en gång  tiden men intresset var då inte så stort. Jag blev jätteglad när jag fick syn på denna. Äntligen känner jag mig inte helt galen som vissa av mina vänner tycker Vet inte hur många gånger jag fått höra att jag borde handla mer på H&M. Jag handlar ju faktiskt där ibland. Jag har också en tendens att babbla för mycket när jag skriver bla bla bla bla
    Haha...det är du inte ensam om. ÄR rätt duktig på noveller jag med
  • pumbalumba

Frusna flickan skrev 2009-08-07 20:07:27 följande:

Äntligen känner jag mig inte helt galen som vissa av mina vänner tycker Vet inte hur många gånger jag fått höra att jag borde handla mer på H&M. Jag handlar ju faktiskt där ibland.

Jag som nyligen har hamnat i träsket har redan fått höra liknande

• Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 20:12:50 följande:
    Duntoffla: Blev just kär i din Lovefirst tunic pink  BT............ Har ej sett den i den färgen innan. Ljuvlig  
    Jag hade inte heller spanat in den. Egentligen känns kanske chalk mer praktisk (lättmatchad) men den fanns bara i "fel" storlekar. Tror att tunikan blir toppenfin till ett par jeans. Hade du visat mig den tunikan för ett halvår sen hade jag tyckt den varit skitful Smaken ändrar sig lite...
  • pumbalumba

Måste förresten delge en rätt komisk situation. Jag har ju hitintills bara lyckats samla på mig 5 OM plagg. I alla fall häromdagen så träffade jag för första gången frun till en kusin till mig(en kusin jag inte träffat på 15 år) Jag hade min makeout dress rosa med matchande trällor och där kommer hon i makeout dress gul i matchande trällor. Till råga på allt hade vi i princip samma frisyr. Helt klart var klädvalet en riktig isbrytare

• DansAnsan

Hej igen!

Ingen som vet om private embroidered dress är stor el liten i storlekarna, jag som egentligen har 1 undrar alltså om st 2 skulle bli alldeles för stort?

Jättetacksam för svar!

Anna.

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna