• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • triathlet
    Kajsan skrev 2009-08-06 22:48:59 följande:
    På mig funkar det Ge inte upp! Och ät mer fett!!
    Va underbart! Grattis!
    Nej, jag ska inte ge upp, läste i nån bok att det kan ta bra länge innan det "släpper". Har inte så förfärligt mycket och det kanske kan bidra.
    Ska strax gå der och frossa i lite fet mögelost...
    Mår i alla fall attans bra, så jag fortsätter - även om jag knappt tål se proteinrik mat snart.
  • triathlet
    Innerjoin skrev 2009-08-06 21:51:41 följande:
    Hihi, ingen insider alls Den finns på Idylls sida, och det är den du länkat till på Marengs. Konstigt att inte länken funkar... Gå in på www.idyllinterior.se sedan Butiken, sedan Kläder/skor/väskor. Maila henne och hör om du kan reservera! Mailadressen hittar du under kontakt. Någon här var inte nöjd med Idyll, men för mig och flera andra har köp funkat kanon. Mollysarna har hon portofritt på!
    Jippi, jippi!
    Hade fått svar idag att hon lägger undan en till mig så snart de kommer in! Kostar 1200:- men det får den ju vara värd.
    Tack igen för tipset! Du har lärt mig något jag misstänker att jag kommer att kunna ha en del användning för - och som kommer anstränga ekonomin en smula.
  • Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-07 20:20:40 följande:
    Jag hade inte heller spanat in den. Egentligen känns kanske chalk mer praktisk (lättmatchad) men den fanns bara i "fel" storlekar. Tror att tunikan blir toppenfin till ett par jeans. Hade du visat mig den tunikan för ett halvår sen hade jag tyckt den varit skitful Smaken ändrar sig lite...
    Ja man behöver vänja sig vid vissa. Ofta tar jag en lugnare färg för att jag tänker att det är mer praktiskt men det man oftast får komplimanger för är det man själv inte gissat. Jag har en smock shirt dark pink. Den är nte alls svår och jag kan tänka mig att ungefär det som passar tll den passar till din fina lovefirst. Jag gillar själv att få matchningstips så jag ger några. Jenas som du sa men även jeanskjol el svart kjol är superfint (kanske ej mitt  högsommaren) Sedan har jag ett par grå byxor som är superfina till det rosa - se BT. De kostade inte ens en hundring

• triathlet
    pumbalumba skrev 2009-08-07 20:23:19 följande:
    Måste förresten delge en rätt komisk situation. Jag har ju hitintills bara lyckats samla på mig 5 OM plagg. I alla fall häromdagen så träffade jag för första gången frun till en kusin till mig(en kusin jag inte träffat på 15 år) Jag hade min makeout dress rosa med matchande trällor och där kommer hon i makeout dress gul i matchande trällor. Till råga på allt hade vi i princip samma frisyr. Helt klart var klädvalet en riktig isbrytare
    Wow, vad är oddsen för det! Vilken kul grej!
    Jämförde ni fler plagg? Hade ni samma smak i övrigt OM också?
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 20:49:54 följande:
    Ja man behöver vänja sig vid vissa. Ofta tar jag en lugnare färg för att jag tänker att det är mer praktiskt men det man oftast får komplimanger för är det man själv inte gissat. Jag har en smock shirt dark pink. Den är nte alls svår och jag kan tänka mig att ungefär det som passar tll den passar till din fina lovefirst. Jag gillar själv att få matchningstips så jag ger några. Jenas som du sa men även jeanskjol el svart kjol är superfint (kanske ej mitt  högsommaren) Sedan har jag ett par grå byxor som är superfina till det rosa - se BT. De kostade inte ens en hundring
    jag är också lite "feg". Har mkt svart i garderoben men började i våras med lite starkare färger och shit vad komplimanger jag fick Särskilt från killar på jobbet.

Vilka grå pratar du om? ÄR det inte jeans i BT?

Som tur är har jag snart en pleated denim skirt på väg hem
  • jojoa75
    pumbalumba skrev 2009-08-07 20:23:19 följande:
    Måste förresten delge en rätt komisk situation. Jag har ju hitintills bara lyckats samla på mig 5 OM plagg. I alla fall häromdagen så träffade jag för första gången frun till en kusin till mig(en kusin jag inte träffat på 15 år) Jag hade min makeout dress rosa med matchande trällor och där kommer hon i makeout dress gul i matchande trällor. Till råga på allt hade vi i princip samma frisyr. Helt klart var klädvalet en riktig isbrytare

Tala om att vara bland likasinnade...
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Frusna flickan
    pumbalumba skrev 2009-08-07 20:18:45 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 20:07:27 följande:Äntligen känner jag mig inte helt galen som vissa av mina vänner tycker Vet inte hur många gånger jag fått höra att jag borde handla mer på H&M. Jag handlar ju faktiskt där ibland. Jag som nyligen har hamnat i träsket har redan fått höra liknande
    Och värre lär det bli
  • triathlet

Appropå ingenting - är det någon som har sett Pow Jacket på någon webbutik i stl4 ännu?

• Frusna flickan
    Duntoffla skrev 2009-08-07 20:54:46 följande:
    jag är också lite "feg". Har mkt svart i garderoben men började i våras med lite starkare färger och shit vad komplimanger jag fick Särskilt från killar på jobbet.Vilka grå pratar du om? ÄR det inte jeans i BT? Som tur är har jag snart en pleated denim skirt på väg hem
    Du var nog där inne medan jag klistrade och höll på Lätt oteknisk som jag är..
  • Frusna flickan
    Frusna flickan skrev 2009-08-07 21:10:45 följande:
    Du var nog där inne medan jag klistrade och höll på Lätt oteknisk som jag är..
    Och ja det är ett par underbara Nude jeans tight lonh john i BT till Livealoten om det var det du menade. Sorry OT
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna