• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Jag vill bara berätta att 660 svar av dessa 4310 är mina ... det innebär att jag har skrivit 66 av 430 sidor

Freak? Näää

• Bina
    Mamma2001 skrev 2009-07-28 23:18:04 följande:
    Nope,inte den heller.... Gud, man blir galen när man inte hittar den! Hade tänkt kikat på den på nätet och sett om det verkligen var något för mig. För när jag stod och kikade på den idag så kände jag inte riktigt som om det var "jag" men så här i efterhand så börjar man tänka tvärtom... Haha - Mollysyndromet!
    men är det den modellen?
  • Bina
    Mabimao skrev 2009-07-29 00:48:50 följande:
    Jag vänder mig till de vise........ Vad tror ni? Kan jag köpa Poplin smock love blouse i 4:a? Jag provade 3 och tyckte den var ok, lite tight över tuttarna, men ok. Är det stor skillnad på storleken? Skall denna sitta tight eller kan den vara ok lite loose? Skall jag slå till.....eller leta efter en i 3?
    Jag mäter åt dig - strax tillbaka
  • Bina
    Mabimao skrev 2009-07-29 00:48:50 följande:
    Jag vänder mig till de vise........ Vad tror ni? Kan jag köpa Poplin smock love blouse i 4:a? Jag provade 3 och tyckte den var ok, lite tight över tuttarna, men ok. Är det stor skillnad på storleken? Skall denna sitta tight eller kan den vara ok lite loose? Skall jag slå till.....eller leta efter en i 3?
    Ärmhål till ärmhål är den 55cm i stl 4. Den har ett knytband i ryggen som du justerar vidden med.
  • Bina
    Skrutteruttan skrev 2009-07-29 10:37:59 följande:
    Tjohoooo, mannen ringde precis och meddelade att det kommit paket från Tyskland *längtar hem nu*
    wohooo - vad härligt!
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-29 10:52:53 följande:
    Hihi, du måste ökat mollybeståndet i huset med några 100% sista veckorna . Sa ju att du landat i Mollyträsket när du klev in i tråden.
    ppp.. jag söker dig..
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-07-29 10:52:53 följande:
    Hihi, du måste ökat mollybeståndet i huset med några 100% sista veckorna . Sa ju att du landat i Mollyträsket när du klev in i tråden.
    ppp.. jag söker dig..
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna