• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

God kväll ... kikar in och berättar att min dagens molly ligger online först nu

everydaymolly.blogspot.com/

Hoppas ni andra haft en bra helg!

• Bina

La-lala... idag fick jag paket.. ett swap som jag hoppas och tror blir kanon!

Dagens molly - ligger uppe och jag förstår inte att jag glömt bort att använda min Summer of 2007 tunic.

everydaymolly.blogspot.com/

• Bina

Sara Mia skrev 2009-08-03 17:44:05 följande:

Idag var en riktig toppen Molly-dag. Först kom min sedan länge eftersökta och efterspanade (i Molly-mall) 630 frilled blouse sleeveless som Bina (Tack Bina!) hade sett i Barkarby. Sedan kom ett litet paket från Sid & Sally med två good t-shirts, en ljusgul och en mellanblå. Båda var klart snyggare i verkligheten än på bild. Det kommer att bli riktiga favoriter.
    Härligt
    (tack för ditt mail)
  • Bina
    Duntoffla skrev 2009-08-07 16:46:16 följande:
    Och jag dig! En liten undran...skulle kan inte kunna göra ett slags "nätverk"/sida där vi kan byta/efterlysa och sälja kläder? Jag vet att Bambi har någon variant i sin blogg men jag var förut med i en Bugaboo-variant på en sån sida. SKönt att ha ett ställe där man lätt kan sälja om man inte vill sälja på T/Blocket samt efterlysa saker man letar efter. Vad tror/tycker ni? Hur gör man i så fall? *IT-rookien*
    Jag startade igår en Swapsida där man själv lägger upp sina efterlysningar.. när man sedan sålt-bytt-köpt skriver man ett nytt inlägg och det gamla raderas. Det är således den enda administrationen som krävs av någon annan. everydaymolly.blogspot.com/2009/08/swap-kop-salj-efterlys-hos-bina.html
  • Bina

la - la - laaa.. jag har lyckats klippa en önske-molly på T och samtidigt lade jag ut två andra som skulle finansiera den.. båda är sålda..wieee vad skönt det är när man lyckas! Kommer till veckan i min blogg.

• Bina
    Sommarbebben skrev 2009-08-10 21:24:35 följande:
    Kolla in sista bilden på den här auktionen: www.tradera.com/Odd-Molly-4-continent-x-stitc... Bara jag som reagerar över hur 2an i stlr liksom ej är centrerad mitt i ringen och typsnittet på tagsen....????
    fjärilen på manchettknappen.. ser de ut så?
  • Bina
    Tabby skrev 2009-08-10 18:39:59 följande:
    Snälla kan ingen svara på min fråga? Vill buda in en sådan tröja i cashmere.
    Har ingen aning - tyvärr.
  • Bina
    Tabby skrev 2009-08-10 21:58:21 följande:
    Frågar igen... Ni som har Atlas Halterneck klänning hur kombinerar ni den till vardags? Den är så söt men vill gärna anv'nda den till vardags oxå. Så tips på hur man ska "dress down" med klänningen emottages.....
    Åh jag har inte den men en tisha under.. en jeansjacka över... omlottkofta över.. jeanskjol över som är kortare än klänningen så den blir som underkjol+linne.. till jeansleggings...
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna