• Bina

Odd Molly tråd för oss inbitna

Sandra G skrev 2009-08-01 22:26:41 följande:

Är det här plagg som kommer våren 2010? Brun Grandmas lät ju super snyggt.
    Ja de visades precis upp
  • Bina

Min man stod nyss här och flinade: "tänk att åka åttio mil tor för den korta visningen..."

GAH.. hela stämningen aaaaaaawwwwww vad jag vill vara där nu!

• Bina
    Innerjoin skrev 2009-08-01 22:30:16 följande:
    Haha, sjösjuk var förnamnet Det var mycket enfärgat, mörkt i början.... Lovlier knit fastnade jag också för, och den bruna Grandmas coat (men hon hade ett "extraskärp" i midjan väl?) Sen var det 2 st koftor som var fina....Ja, vi kommer nog handla till våren med - eller vad tror ni!? Natti!
    Precis - vi lär stå i kö även nästa vår!
  • Bina
    Bambiblogg skrev 2009-08-01 22:42:44 följande:
    OMG! Bambi la precis upp _bilder_ från visningen! :-O
    ja - de bilderna kan du se live på www.oddmolly.com..
  • Bina
    Kajsan skrev 2009-08-02 07:41:22 följande:
    Det är ju det jag har önskat mig hett! Det ska jag ha en!
    mm
  • Bina
    Puffig Pingla skrev 2009-08-02 08:21:43 följande:
    Trött, lycklig och har insett att vi går en dyr vår till mötes........ Har dessutom fått insikt i att jag inte är så lång som jag trodde. Hamnade mitt bland alla manekängerna när de skulle byta om. Kändes som jag hamnat i en girafflock. Håller på och försöker fixa till bilderna från igår. Kommer snart på bloggen. /Trötta PPP

jag hoppas du tog mitt sista sms igår med ett leende!
  • Bina
    Lillpinglan skrev 2009-08-02 08:55:55 följande:
    Hej! Ny i den här världen... både i Odd Molly- och forumvärlden... :) Köpte tre plagg online från en webbutik, varav jag är för stor för åtminstone två plagg... Men får man annonsera ut kläder här i forumet? Eller finns särskild tråd för det? (Skriver inte vilka plagg det är eller storlekar, förrän jag får svar från någon av er proffs..). Kvitto finns såklart, köpte dem här i veckan!
    Det finns en rubrik Köp och Sälj.. det är inte tillåtet att annonsera i trådar. Annars är tradera ett hett tips med tanke på att du har kvitto.
  • Bina
    Lillpinglan skrev 2009-08-02 09:04:39 följande:
    Tack för svar! Ska lägga ut på Tradera.. Var hittar jag KöpSälj-tråden här? *letar o letar*
    i vänster menyn... scrolla neråt neråt neråt.. det är grå knappar med färgpluppar på
  • Bina
    Skrutteruttan skrev 2009-08-02 09:05:33 följande:
    Såg precis visningen...jeanskjolen var underbar, likaså koftan med fjärilar, många fina linnen/underklänningar som var fina..Tycker dock att det är trist att alla modeller ser ut som pinnar...Eller är jag dum som säger att vi är många med kurvor som bär OM, det hade varit roligt att se hur kläderna satt på mer "normala" kvinnor...
    Jag garvade när jag såg vissa plagg - hur skulle de se ut med mina boobs *himlar med ögonen* ... så jag är benägen att hålla med dig.
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna