Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Apipoulai skrev 2009-05-19 16:33:36 följande:
    Så det är helt annorlunda nu med andra? Vad knäppt.
    Alla graviditeter är ju olika. Sen är det ju inet konstigt att kroppen tar extra mycket stryk när man får barnen tätt.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-19 17:40:14 följande:
    ja den hann ju inte riktigt kurera sig innan det är dags att pluppa nästa nu..
    Nej exsakt, man hann ju inte läka ihop innan det var dags igen
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-19 18:01:09 följande:
    är det nån som vet vart skogskyrkogården ut mot slaka, skeda ligger?? morfar ska begravas där tydligen men ja vet inte vart den ligger...
    Det rådet gillar jag

Jag älskar också att vara gravid men mest älskar jag att föda! Det är så fantastiskt. Säger till P varje dag att jag vill föda barn
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-19 18:42:23 följande:
    varsågod, du får ta min...
    Tack
    Du är snäll du, synd bara att det är lite svårt att ordna
    Jag hoppas att du får en positiv bild av förlossningen den här gången!
    Båda mina förlossningar var visserligen jobbiga på olika sätt, men stunden efteråt och sista krystningen när man får ut barnen. UNDERBART!! {#lang_emotions_heart}

Alltså, kan folk inte komma när de ska?
    Hon skulle varit här 18,30 och jag har kört iväg grabbarna till farfar. (Fast de står fortfarande och pratar med grannen som har adopterat min familj)
    Gossarna behöver ju sova sen så det är ju bra om det inte tar alltför lång tid...
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-05-19 19:40:51 följande:
    Jag har blivit lovat att bli firad på mors dag i år också, för jag är ju faktiskt redan mamma, på ett sätt. Och om Linus ska bli firad i år så ska jag med. ;D
    Jag blev firad när Lucas var i magen och det tyckte jag var supergulligt. Klart att du ska bli det
  • JePaLuLi
    LillaLilli skrev 2009-05-20 07:11:25 följande:
    fuskigt... :P det är visst nån medicin som ska hjälpa till vid PCO. är för insulinet eller nått sånt. jag har heller itne hört talas om det innan jag fick det..
    Har aldrig hört talas om just det, men jag vet flera som blivit gravida när de ätit grape. Det är visst nåt ämne i dem som hjälper ägglossningen på vägen. Det är ju helt ofarligt att äta dessutom.

God morgon alla goa och glada!
    Här är vi nyvakna men jag är jättetrött ändå. Sov jättedåligt i natt... Men det är bara att bita ihop, barnen behöver ju aktiveras!
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 08:57:48 följande:
    god morgon.hoppas du fick en trevlig kväll igår och att du blev väl ompysslad med smink och olika frisyrer
    Ja tack det var väldigt trevligt! Och roligt att få bli ompyssload för en gångs skull
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 09:13:24 följande:
    så sött det låter.här har man huliganer som stökar ner hela lyan så fort den är städad. hoppas du fann en frisyr som du ska ha på bröllopet.men vart tog solen vägen?nä nu måste jag börja packa och storstäda ena rummet.
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 09:12:10 följande:
    borde man väl kunna få svar på om man ringer till de olika veterinärklinikerna.. det kan jag tänka mig... fick ni till något fint då??
    Ja jag visste redan hur jag ville ha det men var tveksam på om det var genomförbart och framförallt om det var något som passade mig. Men hon var jättenöjd och sa att det var roligt med nån som för en gångs skull tagit fram en bild som var något som hon också skulle rekomendera. Tydligen var det ovanligt!
    Så det gick snabbt och smärtfritt och förhoppningsvis blir det fint när allt är på plats!
    Just nu känns det som att man är väldigt självkritisk och hittar fel på allt.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-20 10:34:20 följande:
    upptäckte nyss att vi har syrener inne på gården, det ska ja nog försöka komma ihåg att plocka me mig lite in när ja kommer hem sen. Älskar verkligen den doften!
    Jag med! Plockade med mig några in häromdagen!
    Hoppas att de inte vissnar än på ett tag. De är fina att dekroera med.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-20 10:38:31 följande:
    det tråkiga är ju att dom brukar ha en förmåga att vissna ganska fort men några dagar håller dom sig å sen är det ju bara att hemta nya Sen ska man förklara för katterna att dom är ajaj me
    Ja när man väl har tagit in dem så vissnar de ju fort. Men jag tänkte att de kunde vara fina att dekorera festlokalen med kanske så då plockar vi ju dem på morgonen i så fall. Eller inte jag då, men andra
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4