Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

Familjetrollet skrev 2009-05-20 11:35:19 följande:
    visst var det ett toppenställe att bada på.ibland saknar man det "badstället" du kommer bli en jättefin brud.ska ni döpa lillen samtidigt?
    Tack, vad gullig du är!
    Ja det ska vi. Det är lite roligt för Lucas är född på en söndag och döptes en söndag på hans 6-månadersdag. Linus är född på en lördag och kommer döpas på en lördag på hans 6-månadersdag
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-05-20 13:14:11 följande:
    Ja, han är väldigt rar. :) Det är så skönt att vi båda gillar att pyssla om varandra, härligt är det!
    Ja visst är det underbart!
    Vi har en whiteboard tavla där man kan hänga nycklar och annat. Där stod det "Du är mina drömmars tjej" med ett hjärta i morse. Man blir så glad av det där lilla extra. Sen är Patrik expert på att knåpa ihop söta sms som får tårarna att rinna
    Det är så det ska vara! Det är kärlek!!
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-05-20 13:33:14 följande:
    Det är verkligen kärlek! :D Så små saker är sjukt viktiga, åtminstone i min värld, små presenter, fixa varandras favoritmat, fina sms osv osv.
    Jag håller med! det lilla betyder så mycket. Extra mycket när man har en vardag med småbarn som ska gå ihop. Då är det viktigt att man ger det lilla extra och visar varandra sin uppskattning och inte tar varandra för givna. Det ger en extra kärlekskick och den där nykära känslan bevaras betydligt längre. I alla fall för oss.
  • JePaLuLi

Jag får sovmorgon varje dag så på helgerna tar jag med glädje barnen när de vaknar så att Patrik får sova lite längre. Det är trots allt han som går upp 05,20 varje dag och sliter för att försörja oss. Man får ju ge och ta

Apipoulai skrev 2009-05-20 14:05:44 följande:
    Usch, det känns som min mage vuxit flera decimeter bara idag.
    Dags för att bjuda på en bild snart va?
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-20 14:22:27 följande:
    nu vill ja att mannen ska vakna, ja e sugen på å åka å kika å provköra bilar stimulera skallen lite så man får annat att tänka på Vart på stan en sväng me, kikade lite på klänningar till tösen till midsommar åååå ja skulle kunna köpa ALLA
    Åååh det finns ju så mycket fina klänningar!
    Det är faktiskt lite diskriminering när man ska köpa finkläder till barnen, till pojkar finns det nästan ingenting
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-20 14:34:34 följande:
    Ja jag upptäkte det idag, min kompis skulle ha vita skjortor till sina grabbar, DET fanns det INTE gott om... inte sånna vanliga vita utan massa motiv på osv...Å va fan är det med barnjeans??? Ska dom stackars barnen bara va snygga å inte kunna röra på sig  jeans till 1-4åringar sim är stela å raka... stackars barn liksom...
    Nej det är nästan omöjligt!
    Fast de jeans som jag köpt till Lucas är inte alls stela, men det beror väl på vad man köper också förstås.
    Jag avskydde jeans när jag var liten!
    Fru T skrev 2009-05-20 14:36:47 följande:
    funderar på denna me nån sät lite solhatt till www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=3...
    Den var jättesöt! Jag älskar lindex kläder!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-20 14:42:42 följande:
    vi kollade på Lindex å HM...Ja jag är helt frälst i Lindex kläder (ja är lite anti HM) Kappahl å Åhlens har en del sött me
    Åhlens barbapapa serie är helt underbar. Jättemjuka kläder och kanonbra kvalitet. det märks inte på trycket hur mycket man än tvättar dem. De är lite dyrare men verkligen värt det!
    H&M har en del snyggt emellanåt tycker jag. Köpte såå tuffa jeansshorts till Lucas där.

Pop har ju massa fint också, men där kostar det ju ännu mer.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-05-20 15:05:07 följande:
    hos pop gillar ja dom randiga klädrana men det är som sagt lite dyrare där
    De randiga är jättemysiga! Jag tycker det är så snyggt med randigt, det är fräscht på nåt vist.
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 20:01:29 följande:
    Ätit en STOOOOOR bit kladdkaka med bara händerna, glass direkt ur paketet, smutsiga fötter på bordet o göttat mig framför tv'n.. kallas det ego-tid eller??
    Uh va gött!
    Det ska jag göra i helgen när gubben är iväg på dåligheter
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 20:43:44 följande:
    min är iväg nu på "herrmiddag" o gratis sprit så får väl se skicket på honom sen när han ringer, heheheh nä vars han ska jobba imorgon så det blir nog lugnt... men gött är det...
    Ja jag fick reda på nu att Patrik inte kommer hem förrän kl 22 på söndag! Åker kl. 12 på lördag.
    Han kommer vara ett vrak! Men man gifter sig ju (förhoppningsvis) bara en gång!
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4