Firstandhappy skrev 2009-05-20 21:39:05 följande:
och min mat kommer hem till mig utan att jag behöver hämta den eller mannen... hahahahah synd bara att jag blev på pisshumör för en skitsak o är sur bara därför nu... blääää hatar hormoner...Ringer mannen o frågar om han är klar för att komma hem efter kl typ 22.30, nja jag får skjuts hem så om du vill åka o köpa mat nu o sen gå o lägga dig så är det ok för mig får jag till svar...hmmm sätter mig inte i bilen o åker till mc donalds om ajg inte måste tycker jag men är skithungrig, slänger på luren i örat på stackars människan.Han ringer upp IGEN o säger att vill du ha mat så åker vi o köper det om ca 30 minuter till dig sen kommer jag hem direkt...skrikande hysterisk kvinnas svar på det... MEN JAG ÄR HUNGRIG NUUUUUUU..hmmm?? slutledningen i detta, ska jag köpa mat själv blir det EFTER 22.30 vilket tydligen är helt ok och då måste jag själv sätta mig i bilen o göra det, mannen kan köpa med sig hem o jag slipper köra och jag får den garanterat nästan en timme tidigare, men neeeeeeeeeeej då, då ligger jag i sängen o gråter istället o tycker synd om mig själv..Någon som vill ta över mig??? Kommer lämna min sambo av ren sympati för honom..
Haha, hormoner hormoner. Alltid lika roliga

SmileyMalin skrev 2009-05-20 21:26:04 följande:
någon som har tid och lust med en förmiddagsfika på fredag?är ju klämdag så jag och nellie är hemma
Patrik är ledig på fredag så det är väl bäst att ha lite kvalitetstid med familjen innan han åker iväg på lördag. Tyvärr, men gärna en annan dag!
Lucas och Nellie fann ju verkligen varandra sist så han skulle säkert bli jätteglad att få busa lite