Vi från Linköping Del:4
Firstandhappy skrev 2009-05-20 21:39:05 följande:
och min mat kommer hem till mig utan att jag behöver hämta den eller mannen... hahahahah synd bara att jag blev på pisshumör för en skitsak o är sur bara därför nu... blääää hatar hormoner... Ringer mannen o frågar om han är klar för att komma hem efter kl typ 22.30, nja jag får skjuts hem så om du vill åka o köpa mat nu o sen gå o lägga dig så är det ok för mig får jag till svar... hmmm sätter mig inte i bilen o åker till mc donalds om ajg inte måste tycker jag men är skithungrig, slänger på luren i örat på stackars människan. Han ringer upp IGEN o säger att vill du ha mat så åker vi o köper det om ca 30 minuter till dig sen kommer jag hem direkt... skrikande hysterisk kvinnas svar på det... MEN JAG ÄR HUNGRIG NUUUUUUU.. hmmm?? slutledningen i detta, ska jag köpa mat själv blir det EFTER 22.30 vilket tydligen är helt ok och då måste jag själv sätta mig i bilen o göra det, mannen kan köpa med sig hem o jag slipper köra och jag får den garanterat nästan en timme tidigare, men neeeeeeeeeeej då, då ligger jag i sängen o gråter istället o tycker synd om mig själv.. Någon som vill ta över mig??? Kommer lämna min sambo av ren sympati för honom..
...Men... du kan ju alltid prova med brevbäraren?