• Mizzz

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-06-13 09:12:52 följande:
    Inte sovit ett skit i natt, inte för att ja känner mig nervös men det kan ju var nåt undermedvetet... kl 10 ska vi va där uppe så nu när frukosten är avklarad är det bar väntan kvar...
    Ok :) lycka till nu då! Hoppas du får något att sova på!
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-06-13 12:34:51 följande:
    Sådär ja nu har ja en sömntablett att hemta uppe på förlossningen
    Vad bra! Skönt att veta att man ska kunna sova innan!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-13 18:28:57 följande:

Nån som vet vart det finns roliga midsommarfirande att åka på, på midsommarafton? På dagen alltså, främst för barnen.
    Nepp, men vill ni så hittar vi gärna på något ihop med er?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-13 19:50:25 följande:

Ja, gärna Ska bara kolla med mina föräldrar först, vi pratade lite löst förut idag om de skulle komma hit o fira med oss o sen sova här. Vi skulle först ha firat med ett annat par eventuellt men de skulle till några andra kompisar. Men jag ska höra med föräldrarna, annars gör vi gärna nåt med er
    Ok

För vi har noll koll på Linköping och midsommar. Är ju oftast uppe i Stockholm vid Fredriks lantställe, men i år ska vi vara hos min barndomskompis på midsommardagen så då kan vi inte åka iväg + att Fredrik ska ha svensexa helgen därpå (i sthlm) så vi vill inte åka upp två helger i rad.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-13 20:13:46 följande:

Lillisen: Ska vi åka till busis imorgon?
    Ja, det kab vi väl göra Vilken tid hade ni tänkt?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-13 20:29:17 följande:

Vi tänkte kanske vara där vid 14. Så Vincent kan sova lite hemma först. Sambon släpper nog bara av oss så vi kan leka där, sen åker han hem till min mamma o hämtar en säng som Leo ska få. Tänkte passa på medans vi har nåt att göra
    Ok, men då kommer vi dit vi 14 oxå!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-14 11:28:37 följande:

Var på jourcentralen på us förut vid 9.30, då satt jag o tänkte på Fru T.
    oj, vad gjorde du där?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-14 11:56:03 följande:

Igår råkade jag klämma mitt pekfinger i vagnen när jag skulle packa ur den ur bilen, fy F*N vad ont det gjorde! Det såg först ut som fingret hade gått av lite, så jag fick panik o hyperventilerade o gallskrek o grät mitt på ikea parkeringen Fick sitta inne i bilen en halvtimme för jag trodde jag skulle kräkas o svimma, det var väl chocken antar jag..sen blev fingret bättre iaf, men det gör satans ont fortfarande o det sticker o pulserar o det är jättesvullet o jätteblått! Så jag ringde idag o frågade om en läkare kunde titta på det, så därför var jag där då. Fanns inget att göra tyvärr.
    Usch då! Men ni ska fortfarande till busfabriken va?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-14 12:26:31 följande:

Japp, det ska vi Åker om ca en timme.
    Ok :) ses där!
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-06-14 18:05:04 följande:
    Vad hittar alla på i midsommar? Känns som man är ensam om att aldrig hitta på något då. Förr i tiden hade vi alltid släkt och vänner samlade hemma på landet och plockade blommor och gjorde midsommarstång som vi klädde och satte upp och dansade runt. Då brukade vi vara 40-50 personer.. och så hade alla med sig mat som vi bjöd på. Nu ingenting... hoppas på foint väder så man kan grilla.. annars har jag ingen aning.
    Vi pratar om att ta oss ner till firandet vid trädgårdsföreningen. I övrigt har vi inga planer.. Önskar vi kunde grilla men den grillen föreningen har är till 100% upptagen på midsommaraften.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4