Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-05-26 09:36:19 följande:
    pratade lite inredning med min sambo för ett tag sen o föreslog brunt sovrum med massa rosa o han tyckte det lät skitsnyggt, sen vet han att det blir bra när jag får för mig att göra nåt..Gillar verkligen blandning av maskulint/feminint.
    ja rosa och brunt är jättefint ihop :D
    min karl gillar inte inrednign alls. han brukar inte tänka på sånna saker. jag kan ändra mycket utan att han märker :P ganska skönt. men det rosa märkte han. hehe. men det vänjer han sig vid. ska bli brunt senare i sommar ändå hade jag tänkt. men roligt med lite ljusare och så på sommaren.

ja det är himla fint att blanda. bra att det blir bra när du fixar till nått, är ju meningen ^^
  • LillaLilli
    playmate86 skrev 2009-05-26 10:24:32 följande:
    händer idag då i detta underbara väder?själv ska jag ut och äta china mat med min sambo och sen i eftermiddag får jag gäster då jag fyller 23 år idag :)
    nemen. stort grattis :D
  • LillaLilli

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-26 12:29:29 följande:

Suck, precis hemkommna från ÖF o nu satte sig jag o Leo ute för att sola lite medans Vincent sover i vagnen o då försvann solen sååå jäkla typiskt! Kommer mer o mer moln nu! När ska jag få sola o bli brun??
    hehe sån otur har man alltid tycker jag!! gäller bara att vara ihärdig ^^
  • LillaLilli

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-26 12:51:02 följande:

Ja, det är så typiskt.
    verkligen. men så är det alltid :P
  • LillaLilli
    playmate86 skrev 2009-05-26 12:53:53 följande:
    tck så mycket
    varsågod. hoppas du får en toppendag idag då ^^
  • LillaLilli

jag har svarta kjolar med resår i midjan om du vill låna?

Fru T skrev 2009-06-02 07:07:54 följande:
    "nee ja e inte bitter"
    jag har en svart kjol med "gummiband" i midjan om du vill låna..
  • LillaLilli
    Fru T skrev 2009-06-02 09:54:41 följande:
    Jätte snällt att du erbjuder men ja löser det på nåt sätt... Vaknade bara med ett sjuuukt dåligt humör.Å ett oboyglas över hela mig gjorde liksom inte det hela bättre...
    så bra att det löser sig. bara tänkte ^^

hehe nej usch det låter inte som en så bra morgon!
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 08:17:53 följande:
    våra barn leksaker har fått höra ett och annat*skratt*legobitar är ren döden för fötternani med facebook ,vet nån hur man startar en grupp?tänkte starta en fikagrupp på FB för oss i tråden
    oh så skoj1 ingen aning hur man gör, men när du klurat ut det får du säga till :D
  • LillaLilli

jo nu vet jag hur man gör en ny grupp!!

• LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 08:17:53 följande:
    våra barn leksaker har fått höra ett och annat*skratt*legobitar är ren döden för fötternani med facebook ,vet nån hur man startar en grupp?tänkte starta en fikagrupp på FB för oss i tråden
    om du är med i någon grupp innan så¨står ju det under information på din sida. då trycker du där och "visa alla grupper" då kommer en lista upp och längst upp står det "skapa en ny grupp"
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4